«خودآموز خبرنگاری» منتشر شد
«خودآموز خبرنگاری» منتشر شد
کتاب «خودآموز خبرنگاری» نوشته‌ی افشین معشوری در انتشارات یانا- لنگرود منتشر شد.

خودآموز خبرنگاری + افشین معشوری

به گزارش تیترما؛ انتشارات یانا اعلام کرد «خودآموز خبرنگاری» در روزهای ابتدایی تابستان ۱۴۰۲ منتشر و روانه‌ی کتاب‌فروشی‌ها شد.

بر اساس خبر خبرنگار حوزه‌ی فرهنگی تیترما؛ «خودآموز خبرنگاری» شامل سه فصل با عناوین «آشنایی با الفبای خبر، روابط عمومی و پیوند آن با خبر و کار عملی» است و بسیار ساده و عامه‌فهم نوشته شده است.

خود آموز خبرنگار با ۸۴ صفحه، قطع رقعی، کاغذ بالک و جلد شومیز به قیمت ۱۰۰ هزار تومان برای علاقه‌مندان قابل تهیه است.

افشین معشوری زاده‌ی ۱۳۴۸ در لنگرود، روزنامه‌نگار، مدرس دانشگاه و دانش‌آموخته‌ی خبرنگاری سیاسی است و پیش از این از وی در حوزه‌ی رسانه کتاب‌های «نگارش خبر و شبکه‌های اجتماعی»، «مصاحبه و خبرنویسی»، «مقدمه‌ی شناخت حقوق فرهنگ و رسانه» و «شیوه‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی» منتشر شده است.

مدیر انتشارات یانا نیز در گفت‌وگو با تیترما  اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس بگیرند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری  علاقه‌مندان است.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی