رونمایی از مجموعه‌شعر «باران اتفاق چشم‌های که بود؟!» در لنگرود
رونمایی از مجموعه‌شعر «باران اتفاق چشم‌های که بود؟!» در لنگرود
انتشارات یانا طی آیینی از مجموعه‌شعر «باران اتفاق چشم‌های که بود؟!» سروده‌ی لیدا آرمال رونمایی کرد.

به گزارش تیترما؛ روز پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ در مراسمی با حضور شاعران و علاقه‌مندان به ادبیات از مجموعه‌شعر «باران اتفاق چشم‌های که بود؟!» سروده‌ی لیدا آرمال رونمایی شد.

لیدا آرمال+ انتشارات یانا

در این آیین که در دفتر انتشارات یانا برگزار شد، مدیر نشر یانا ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران که از شهرهای رشت، رودسر، لاهیجان، لنگرود و … در این نشست حضور داشتند، نخست از سه شاعر دعوت کرد تا شعر بخوانند و سپس از کتاب رونمایی شد.

لیدا آرمال + انتشارات یانا

بر اساس گزارش خبرنگار حوزه‌ی فرهنگ تیترما؛ پس از رونمایی «لیدا آرمال» شاعر مجموعه‌شعر «باران اتفاق چشم‌های که بود؟!» تعدادی از شعرهای کتاب را برای حضار خواند و سپس تعداد دیگری از شاعران به خوانش آثارشان پرداختند.

انسیه خسروی از رودسر، بهرام مژدهی از رشت، ماهرخ حسنی از رشت، میلاد فرحمند از لنگرود، لیدا آبچیان از لنگرود، کیوان سلحشوری مهر از رشت، حمید پوررسول از لنگرود،فاطمه توشه‌جو از لاهیجان،  شیرین احمدی‌پور از لنگرود و پریزاد از لنگرود از شاعرانی بودند که در این نشست آثارشان را برای حاضران قرائت کردند.

لیدا آرمال + انتشارات یانا

«باران اتفاق چشم‌های که بود؟!» نخستین مجموعه‌شعر منتشر شده‌ی لیدا آرمال است که توسط انتشارات یانا در قطع رقعی، ۹۴ صفحه، کاغذ بالک و جلد شومیز به قیمت ۹۰ هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است

لیدا آرمال متولد ۱۳۶۲ در رشت و ساکن شهرستان لنگرود است.

 

 

مدیر انتشارات یانا در گفت‌وگو با تیترما  اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس حاصل نمایند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری علاقه‌مندان است.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی