«هنردرمانی انتزاعی» منتشر شد
«هنردرمانی انتزاعی» منتشر شد
کتاب «هنردرمانی انتزاعی» نوشته‌ی «سانتی شتی» در حوزه‌ی روان‌شناسی توسط انتشارات یانا در لنگرود منتشر شد.

هنردرمانی انتزاع+ شقایق هاشمی شکفته

به گزارش خبرنگار حوزه‌ی فرهنگی تیترما؛ هنردرمانی انتزاعی نوشته‌ی خانم «سانتی شتی» است که توسط دکتر «شقایق هاشمی شکفته »ترجمه و در روزهای ابتدایی تابستان ۱۴۰۲ روانه‌ی قفسه‌های کتاب‌فروشی شده است.

«هنردرمانی انتزاعی» در قطع رقعی است و به صورت مصور و تمام رنگی در ۸۸ صفحه با قیمت ۱۰۰ هزارتومان در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

«شقایق هاشمی شکفته» متولد ۱۳۵۹ در لاهیجان است و پیش از این کتاب «هنردرمانی و مراقبت در سرطان» را به صورت مستقل منتشر کرده است و دو کتاب دیگر با نام‌های «تاب‌آوری…» و «مدیریت خشم برای فرزندپروری آسان» مشترکا ترجمه و منتشر کرده است.

 

مدیر انتشارات یانا  در گفت‌وگو با تیترما  اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس حاصل نمایند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری علاقه‌مندان است.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی