مامان من می‌ترسم
مامان من می‌ترسم
مدیر انتشارات یانا از انتشار یک‌عنوان کتاب در حوزه‌ی روان‌شناسی کودک خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ی فرهنگ تارنمای تیترما؛ افشین معشوری مدیر نشر یانا در لنگرود با اعلام این خبر گفت: کتاب «مامان من می‌ترسم» نوشته‌ی مریم برزگر چالکیاسری و محمدعلی ثمره غلامی در حوزه‌ی روان‌شناسی کودک است که به زودی منتشر خواهد شد.

معشوری هم‌چنین افزود: مامان من می‌ترسم در قطع رقعی، ۹۸ صفحه و جلد شومیز منتشر خواهد شد.

گفتنی است؛ مریم برزگر چالکیاسری دانش‌آموخته‌ی روانشناسی  و متولد ۱۳۷۶ است و «مامان من می‌ترسم» نخستین اثر نگارشی اوست که با هم‌کاری «محمدعلی ثمره غلامی» متولد ۱۳۷۸ و دانش‌آموخته رشته‌ی روانشناشی منتشر می‌شود.

 

انتشارات یانا در لنگرود فعالیت می‌کند و جدای از کتاب‌های پژوهشی عمده تمرکزش بر انتشار «شعر و داستان» است و به صورت تخصصی در حوزه‌ی ادبیات فعالیت دارد.

مدیر انتشارات یانا در گفت‌وگو با تیترما هم‌چنین اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس حاصل نمایند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری علاقه‌مندان است.

 

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی