نمایشگاه نقاشی گروه هنری ورونه در نگارخانه مارلیک رشت
نمایشگاه نقاشی گروه هنری ورونه در نگارخانه مارلیک رشت
نمایشگاه نقاشی گروه هنری ورونه، عصر روز شنبه 12 شهریور 1401 در نگارخانه‌ی مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت گشایش یافت.

به گزارش تیترما، این نمایشگاه با سرپرستی معصومه شهنازی پور مدرس و هنرمند گیلانی و با حضور نقاشانی چون:  زینب نعمتی، فاطمه سلیمی، صدیقه خلیلی، سپیده مساوات، سیده مهتا معصومی، معصومه ابوالحسن‌پور و معصومه شهنازی پور، عصر روز شنبه ۱۲ شهریور  گشایش یافته و  تا ۱۷ این ماه ادامه دارد.

شهنازی‌پور هدف برگزاری این نمایشگاه را رشد و پرورش استعدادهای هنری و تعامل آن با مخاطبان معرفی نموده و خاطرنشان کرد: تمام آثار این نمایشگاه حاصل کار و تلاش  هنرجویانم در  سال گذشته است که با وجود شرایط نامطلوب کرونا در جامعه به ثمر نشسته است. وی با اشاره به این مهم که که هنر، خالق هنر و مخاطب سه ضلع یک هرم هستند، افزود: این نمایشگاه  نیز فرصتی مناسب برای این ارتباط دو سویه است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه دومین کار گروهی گروه هنری ورونه بوده و در نمایشگاه حاضر  ۷۸ اثر نقاشی از هنرمندانی در رده‌ی سنی ۱۵ تا ۴۵ سال به نمایش درآمده است. سبک نقاشی‌های این نمایشگاه رئال،سورئال،امپرسیونیسم، انتزاعی و اکسپرسیونیسم بوده و آثار با متریال نقش برجسته گل رس، نقش‌برحسته معرق، اکرولیک، آبرنگ، پاستل روغنی و راپیدوگراف به انجام رسیده است.

گفتنی است این نمایشگاه تا ۱۷ شهریور، هر روزه  عصرها ۱۷ الی ۲۰ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت پذیرای علاقه‌مندان به هنر نقاشی خواهد بود.

خبرنگار: معصومه(الهام) کیانپور

  • منبع خبر : اختصاصی