جواد شیرزاد: مهاجمین استقلال می توانند هر تیمی را آزار دهند
جواد شیرزاد: مهاجمین استقلال می توانند هر تیمی را آزار دهند
جواد شیرزاد بازیکن پیشین استقلال و ملوان در خصوص دیدار شب گذشته این دو تیم، با خبرنگار تیتر ما به گفت‌وگو پرداخت.

ملوان بندرانزلی

به گزارش تیتر ما، جواد شیرزاد بازیکن سابق تیم های استقلال و ملوان درباره پیروزی پنج‌شنبه شب گذشته آبی ها گفت: استقلال مهره های خوبی جذب کرده است اما من فکر می کنم با اینکه استقلال بازی های خوبی در ترکیه برگزار کرده است، مربی هنوز نسبت به نفرات تیمش شناخت کافی ندارد. به اعتقاد من بازیکنان استقلال در دو بازی اخیر که سه دفاعه به میدان رفتند، با شرح وظایف خود به خوبی آشنا نبودند. در بازی با ملوان هم دیدیم که استقلال با سیستم سه دفاعه گل خورد اما در نیمه دوم با تغییر سیستم سوار بازی شدند و توانستند نتیجه بازی را برگردانند.

وی افزود: شما اگر به مدافعین استقلال نگاه کنید می بینید که این تیم به جز عارف غلامی مدافع سرعتی دیگری ندارد و فکر میکنم استقلال برای این با سه دفاع بازی می کند تا به دفاع خود عمق ندهد، اما متاسفانه استقلال وقتی با سه دفاع بازی می کند کناره ها را کاملا از دست می دهد و رقبا از این نقطه به استقلال ضربه می زنند. من فکر میکنم اگر استقلال به واسطه نفرات خوبی که در جلوی زمین دارد با آرایش۱-۴-۱-۴ بازی کند قطعا می تواند خط دفاع هر تیمی را آزار دهد.

شیرزاد همچنین در خصوص عملکرد محمد محبی و مهدی قایدی مقابل ملوان گفت: مهدی قایدی چون جو فوتبال ایران را به خوبی می شناسد خیلی روان بازی کرد اما بنظرم محبی هنوز با آن بازیکنی که در اروپا فوتبال بازی میکرده فاصله دارد و هنوز به خوبی در تیم جا نیفتاده است.

وی در پایان گفت: هواداران استقلال صبور باشند. مربی خارجی وقتی به فوتبال ما می آید، نسبت به خیلی از اتفاقات بی خبر است. استقلال بازیکنان ملی پوش و نفرات خیلی خوبی دارد و مربی باید تفکرات خودش را به بازیکنان منتقل کند. هواداران حمایت کنند چرا که این استقلال قطعا هفته به هفته بهتر می شود. امیدوارم خسرو حیدری به عنوان دستیار و همچنین پیشکسوتان استقلال به آقای ساپینتو کمک کنند تا به شناخت خوبی از بازیکنان خود برسد و بتوانیم شاهد بهترین عملکرد استقلال باشیم.

  • منبع خبر : اختصاصی