قایدی تصمیمش را گرفت؛ الوصل مقصد بعدی باشو
قایدی تصمیمش را گرفت؛ الوصل مقصد بعدی باشو
مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی امارات اعلام کرده است که تمایلی برای بازگشت به ایران ندارد تا مذاکرات آبی ها برای انتقال قرضی این بازیکن به بن بست برسد.

به گزارش تیتر ما؛ مهدی قایدی فوق ستاره پیشین استقلال که با قراردادی پنج ساله راهی شباب الاهلی امارات شد در تابستان امسال با پیشنهادات متعددی از باشگاه های استقلال ایران،اتحاد کلبا و الوصل امارات برای انتقال قرضی روبرو شده است.

با پیگیری های خبرنگار تیتر ما از باشگاه استقلال مشخص شد که آبی های پایتخت برای انتقال قرضی ستاره سابق خود دو بار به شباب الاهلی امارات نامه زده اند اما هر دو بار با مخالفت باشگاه اماراتی روبرو شده اند که دلیل اصلی مخالفت باشگاه اماراتی، عدم تمایل خود قایدی برای بازگشت به ایران است که باعث شده مذاکرات برای جذب این بازیکن به بن بست برسد.

پیش از این اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی ها بعد از تماشای فیلم بازی قایدی بصورت جدی خواهان جذب این بازیکن شده که این ادعا توسط مسئولین باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار تیتر ما کاملا رد شد.

لازم به ذکر است که بعد از عدم توافق باشگاه های استقلال و اتحاد کلبا با شباب الاهلی،الوصل امارات مذاکرات خوبی را برای جذب ستاره پیشین استقلال انجام داده است و بعید نیست قایدی را فصل آینده در جمع زرد پوشان اماراتی ببینیم.

 

 

  • منبع خبر : اختصاصی