«از دهملا تا لندن» منتشر شد
«از دهملا تا لندن» منتشر شد
کتاب «از دهملا تا لندن» نوشته‌ی «علی متور» در انتشارات «یانا»ی لنگرود منتشر شد.

علی متور

به گزارش تیترما؛ کتاب «از دهملا تا لندن» نوشته‌ی علی متور در روزهای ابتدایی مرداد ۱۴۰۱ توسط انتشارات یانا در لنگرود منتشر شد.

بر اساس گزارش خبرنگار فرهنگی تیترما؛ مدیر انتشارات یانا با اعلام این خبر گفت: از دهملا تا لندن شرح خاطرات سفر جوانی ایرانی است که از روستای دهملا در هندیجان خوزستان به قصد زندگی در اروپا به انگلستان سفر می‌کند و مخاطرات بسیاری را از سر می‌گذراند.

از دهملا تا لندن، در قطع رقعی، ۱۱۰ صفحه، کاغذ بالک و قیمت پشت جلد ۵۰ هزار تومان روانه‌ی بازار نشر شده است و نویسنده کلیه‌ی مبالغ فروش کتاب را به حمایت از حیوانات بی سرپرست اختصاص داده است.

«علی متور» متولد ۱۳۵۳ در خوزستان است و از «دهملا تا لندن» نخستین کتاب اوست، وی کتاب دیگری نیز در دست نگارش دارد.

 

 

مدیر انتشارات یانا در پایان اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس حاصل نمایند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری علاقه‌مندان است.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی