رونمایی از «مجموعه داستان شال سرخ» برگزار شد
رونمایی از «مجموعه داستان شال سرخ» برگزار شد
طی آیینی با حضور علاقه‌مندان ادبیات، از مجموعه داستان شال‌سرخ در اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر رونمایی شد.

به‌گزارش تیترما؛ روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مراسمی با حضور نویسندگان، شاعران، منتقدان و علاقه‌مندان به ادبیات از مجموعه داستان شال سرخ نوشته‌ی شمیم مهرزاد در اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر رونمایی شد.
بر اساس گزارش خبرنگار حوزه‌ی ادبیات تیترما؛ در آغاز این برنامه انسیه خسروی شاعر و مجری مراسم ضمن خوشامد به حاضران، برشی از یکی از داستان‌ها را قرائت کرد و سپس از محسن بافکر لیالستانی شاعر، نویسنده و منتقد ادبی دعوت کرد تا دقایقی در باب شال سرخ برای حاضران سخنرانی کند.


بافکر لیالستانی ضمن برشمردن نکات مثبت و قابل ذکر کتاب، اظهار امیدواری کرد تا شمیم مهرزاد هم‌چنان بنویسد زیرا جوهره‌ی تبدیل او به داستان‌نویسی نامی در شال‌سرخ دیده می‌شود.


سپس شورا عسکرزاده شاعر و داستان‌نویس به عنوان سخنران بعدی پشت میکروفن قرار گرفت و به واکاوی صناعات به‌کار رفته در مجموعه داستان شال سرخ پرداخت.


در ادامه، افشین معشوری مدیر انتشارات یانا و ناشر شال‌سرخ در جایگاه قرار گرفت و ضمن سپاس از عباس‌نژاد رییس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از حاضران به دلیل استقبال کم‌نظیر از مراسم قدردانی کرد و گفت: اگرچه شمیم مهرزاد داستان‌نویسی را خودآموز آغاز کرده است؛ اما به نیکی از تعطیلات اجباری کرونا استفاده کرده و با حضور در کلاس‌های آنلاین دانش‌افزایی داستان‌نویسی بر کیفیت کارش افزوده است.


در پایان نیز مراسم رونمایی از کتاب و جشن امضای نویسنده برگزار شد.
گفتنی است شمیم مهرزاد متولد ۱۳۷۳ است و “شال‌سرخ” سومین اثر او پس از دو رمان “سحر و دست‌هایم را رها نکن” است‌.
شال‌سرخ را “انتشارات یانا” با ۹۴ صفحه در قطع رقعی و پشت‌جلد ۳۵ هزار تومان در فروردین ۱۴۰۱ منتشر کرده است.

 

خبرنگار: معصومه (الهام) کیانپور

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی