معاون حقوقی باشگاه استقلال: فعلا مرادمند بازیکن ملوان است
معاون حقوقی باشگاه استقلال: فعلا مرادمند بازیکن ملوان است
مرادمند در حال حاضر سرباز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، اما باتوجه به اینکه ایشان شرایط استفاده از کسورات خدمتی را به مدت قابل توجهی دارند کارهای اداری مربوطه در حال پیگیری و انجام است.

استقلال

به گزارش تیترما؛ دکتر فرشید سمیعیمعاون حقوقی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار تیترما در خصوص شرایط سربازی محمد حسین مرادمند و احتمال بازگشت این بازیکن در فصل جاری به استقلال اظهار داشت: آقای مرادمند در حال حاضر سرباز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، اما باتوجه به اینکه ایشان شرایط استفاده از کسورات خدمتی را به مدت قابل توجهی دارند کارهای اداری مربوطه در حال پیگیری و انجام است.

وی افزود: هر زمان آقای مرادمند از خدمت سربازی مرخص شدند و به تمرینات استقلال اضافه شدند آنگاه با توجه به اینکه نام این بازیکن هنوز در لیست استقلال است و تا کنون در لیست تیم دیگری قرار نگرفته و کارت بازی برای ایشان صادر نشده است، از سازمان لیگ برای صدور کارت بازی ایشان قطعا استعلام کرده و هماهنگ با فدراسیون و سازمان لیگ عمل خواهیم کرد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در ادامه گفت: لازم است در اینجا از باشگاه ملوان بندرانزلی تشکر کنم که با درک شرایط روحی دو بازیکن بهترین همراهی و برخورد را با آنان داشتند و قبل از آن هم هیچ پیگیری و اصراری جهت اضافه شدن این دو عزیز به تیم‌شان نداشتند که قابل تقدیر است. همچنین در خصوص آقای مرادمند باید عرض کنم ایشان هیچ گاه به دنبال معافیت پزشکی نبوده و نیستند.

دکتر سمیعی در رابطه با وضعیت یزدانی هم تصریح کرد: ایشان در ابتدا باید در آزمون دکترا پذیرفته شود تا باشگاه با استعلام از مراجع مربوطه پیگیر این مسئله شود که او چقدر از ۸ الی ۱۰ سال معافیت تحصیلی خود استفاده کرده است و آیا امکان استفاده از این معافیت برای این بازیکن وجود دارد یا خیر. ما همچنان اعتقاد داریم طبق دستورالعمل اجرایی امکان حضور سیاوش در استقلال تا پایان فصل وجود داشت و بنا به دلایلی همکاری لازم صورت نپذیرفت.

  • منبع خبر : اختصاصی