علی موسوی: نفرات فعلی استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر کافی است!
علی موسوی: نفرات فعلی استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر کافی است!
پیشکسوت استقلال گفت: آبی پوشان نیاز به تقویت ندارند و با همین نفرات فعلی قهرمان لیگ می شوند.

پیشکسوت استقلال

به گزارش تیتر ما و به نقل از رکنا ورزشی؛ علی موسوی پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: استقلال امسال را برخلاف سال های پیش، با برنامه شروع کرد هم سرمربی و هم مدیرعامل داشتند و مهم تر اینکه مجیدی خودش توانست تیمش را ببندد. آبی پوشان قهرمان نیم فصل شدند و در حال حاضر در صدر جدول هستند که این را باید به فال نیک گرفت. امسال بهترین فرصت برای قهرمانی استقلال است، باید از این فرصت استفاده کنند و اختلاف خود با سایر تیم ها را بیشتر کنند تا آخر فصل هم قهرمان شوند.

وی درباره تقویت استقلال در نیم فصل بیان کرد: از آنجایی که استقلال از رقابت های آسیایی حذف شده به نظرم همین نفرات فعلی برای قهرمانی در لیگ برتر ایران کافی است و نیاز مبرمی به بازیکن ندارند چون در تمام نقاط زمین بازیکنان خوبی دارند که تمام تلاششان را برای قهرمانی استقلال می کنند. بازیکنانی هم که صحبت از رفتن‌ آن ها هست اگر بروند مشکلی پیش نمی آید چرا که اختلاف کیفیت بین بازیکنان بسیار کم شده است و همگی در یک سطح قرار دارند معمولا تفاوت آن ها بین ۵ تا ۱۰ درصد است.

پیشکسوت استقلال در رابطه با دعوت کنعانی زادگان به تیم ملی پس از حواشی اخیر گفت: به نظر من منافع تیم ملی اهمیت بیشتری دارد. باید ثابت شود که اصل موضوع چه بوده است. از این وویس ها خیلی زیاد رد و بدل می شود شاید یک روزی هم برای بازیکن تیم استقلال این اتفاق بیفتد در کل نباید به این داستان ها دامن بزنیم بدون شک پس از دیدار حساس تیم ملی کمیته اخلاق و مسئولین مربوطه به این ماجرا رسیدگی خواهند کرد.