نهمین جشنواره تک نوازی تار و سه تار در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود
نهمین جشنواره تک نوازی تار و سه تار در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود
نهمین جشنواره تک نوازی تار و سه تار با مشارکت آموزشگاه وزیری به دبیری «کیوان ساکت» در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

فرهنگرای بهمن

به گزارش خبرنگار فرهنگی تیترما از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، این جشنواره موسیقی در سه رده سنی الف- «۷ تا ۱۲ سال»، ب- «۱۳ تا ۱۹ سال» و ج- «۲۰ سال به بالا» برگزار می شود.
«کیوان ساکت» و «بهداد بابایی» اعضای هیات داوران، «منصور حقی»، «عرفان گنجه ای»، «محمد موسوی» و «علی علی شاهی» اعضای هیات انتخاب و «مهدی غلامی» دبیر اجرایی این جشنواره هستند.
استاد «کیوان ساکت» در توضیح نحوه گزینش هنرجویان در روند این جشنواره اظهار داشت: «ملاک اصلی برای انتخاب آثار، تسلط و تکنیک درست نوازنده، درک عمیق از موسیقی و مفاهیم آن و آشنایی با مبانی موسیقی و جانمایه های اصلی این هنر ارزنده ست لذا نوازنده ها به رسم تمامی جشنواره ها می بایست برای مرحله نخست به منظور ارسال نمونه کار خود، به صورت انتخابی و آزاد، رپرتوآر مورد نظرشان را ضبط و برای هیات داوران ارسال نمایند. سپس برای هنرمندانی که از بخش نخست، انتخاب شده و به مرحله پایانی راه پیدا می کنند، رپرتوآری مشخص ارسال می شود که در آینده به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید».
گفتنی ست، علاقمندان شرکت در این جشنواره تا بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری فرصت دارند تا با ارسال آثار خود به همراه فرم ثبت نام که در حساب پرتال فرهنگسرای بهمن به نشانی https://bahman.farhangsara.ir/ بارگزاری شده است (به شماره واتساپی ۰۹۰۲۱۷۴۲۷۹۵) دراین جشنواره شرکت کنند.

ارسال خبر: مجید فلاح شجاعی