از پرونده‌ی شکایت استراماچونی و پادوانی چه خبر؟
از پرونده‌ی شکایت استراماچونی و پادوانی چه خبر؟
استقلال دو پرونده شکایت مربوط به استراماچونی و پادوانی را پیش رو دارد که به بررسی آخرین وضعیت این دو پرونده می پردازیم.

لئوناردو پاوودانی

به گزارش تیترما و به نقل از رکنا ورزشی، مدتی قبل جلسه رسیدگی به پرونده شکایت استراماچونی در دادگاه CAS به صورت آنلاین برگزار شد که در آن تاریخ اولیه اعلام رای پرونده (۳۱ ژانویه) یازدهم بهمن اعلام شد که در گفت و گو با یکی از مسئولین باشگاه استقلال، وی اذعان داشت که این تاریخ به احتمال زیاد به تعویق خواهد افتاد!
رویه قانونی در پرونده های این چنینی به این صورت است که هر زمان دادگاه CAS رای خود را صادر کند چنانچه رای فیفا را تایید کند فقط اعلام می کند که رای لازم الاجرا است و زمان جدیدی را مشخص نمی کند!
در پرونده مذکور اگر CAS رای فیفا را تایید کند و استقلال محکوم شود، به محض اینکه وکیل استراماچونی رای CAS را برای فیفا ارسال کند و تقاضای اعمال جرایم کند، فیفا به فدراسیون فوتبال نامه می زند و دستور بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را صادر خواهد کرد. کارهای اداری مربوط به آن هم شاید ۲ الی ۳ روز به طول بینجامد.
در گفت و گو با یکی از مسئولین باشگاه استقلال وی اظهار داشت: تنها راهی که وجود دارد این است که پس از اعلام رای CAS با وکیل استراماچونی صحبت کنیم که نامه ای به فیفا ارسال نکند. تا زمانی که نامه ارسال نشود فیفا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را نمی بندد. او در پاسخ به این سوال که آیا اقداماتی برای پرداخت مطالبات استراماچونی انجام شده یا خیر، گفت: «در جریان این مسئله نیستم.»
باشگاه استقلال به جز پرونده استراماچونی پرونده شکایت پادوانی مدافع برزیلی سابق خود را نیز پیش رو دارد که در این پرونده تاریخ اعلام رای مشخص نیست و فقط جلسه رسیدگی به آن برگزار شده است.

  • منبع خبر : رکنا