رضا رجبی: وظیفه‌ی یامگا در استقلال چیست؟!
رضا رجبی: وظیفه‌ی یامگا در استقلال چیست؟!
با تمام عشق و علاقه ام از آقای مجیدی می خواهم ذهنیت برنده را در تیم ایجاد کند من ترس را در ساق پای بازیکنان می بینم این ترس ایجاد شده تا ما گل نخوریم.

به گزارش تیترما؛ رضا رجبی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی تیترما، در خصوص شرایط استقلال در آستانه هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: چند هفته قبل تر پیش بینی کرده بودم که استقلال تساوی های زیادی به دست خواهد آورد، این نشات گرفته از نوع فوتبالی بود که استقلال بازی می کرد! امیدوار بودم پین و مجیدی تفکرات واحدی داشته باشند ولی آنچه مشاهده می کردم این بود که استقلال اول می آید که گل نخورد این طرز تفکر شاید برای تیم های سطح پایین تر تاثیرگذار باشد اما برای استقلال سم است.

وی افزود: استقلال تیمی است که باید ذهنیت بازیکنان در آن این باشد که گل بزنیم! ولی این مسئله را من در تیم نمی دیدم این به نوع تفکر و شناخت تیمی برمی گردد. ما با توجه به بازیکنانی که داریم از سیستم های درستی استفاده نمی کنیم؛ شما نمی توانید در طول یک نیم فصل این همه تغییرات ایجاد کنید! یک زمانی با توجه به سیستم حریف تغییراتی در تیم ایجاد می کنید و می روید و نتیجه می گیرید اما ما این نتایج را ندیدیم. آقای مجیدی خودش از این نوع فوتبال راضی است؟

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: وارد هفته چهاردهم می شویم اما من هنوز نمی دانم شرح وظایف یامگا چیست و از او چه می خواهند! هنوز نمی دانم سلمانی باید برود برای گل زدن یا باید ضمن پوشش دفاع در خط هافبک باشد! نمی دانیم آرمان رمضانی در کنار ژستد چه شرح وظایفی دارد! اگر دو مهاجم سر زن داریم چرا ارسال کننده نداریم؟ نه سلمانی ارسال کننده است و نه یامگا! این ها به این برمی گردد که هنوز شناخت کافی روی تیم ندارند! صدرنشینی استقلال نمی تواند ثبات داشته باشد!

وی افزود: با تمام عشق و علاقه ام از آقای مجیدی می خواهم ذهنیت برنده را در تیم ایجاد کند من ترس را در ساق پای بازیکنان می بینم این ترس ایجاد شده تا ما گل نخوریم و این طور می شود که ما در وقت های اضافه در اراک گل می خوریم! چرا ما باید مقابل آلومینیوم انقدر قاطعانه دفاع کنیم مگر بارسلوناست؟
ذهنیت برنده، مسائل روحی روانی و اعتماد به نفس بخش مهمی در فوتبال ایران است که ما متاسفانه روی آن کار نمی کنیم! در گذشته کسانی که روی نیمکت می نشستند معلم بودند و آرامش را به تیم تزریق می کردند اما الان بیشتر اخراجی ها از روی نیمکت است. از کادرفنی و سرپرستان خواهش می کنم با آرامش بیشتری کار را دنبال کنند.

وی در رابطه با انتقادات بسیاری که از آرش رضاوند می شود بیان کرد: رضاوند در سایپا پشت مهاجم بازی می کرد اما در استقلال بیشتر مواقع هافبک عقب است و شاید به این دلیل ان درخشش لازم را نداشته است! و فکر می کنم او تغذیه و استراحت و تمرینات مناسبی ندارد! باید از نظر ذهنی آرامش بیشتری داشته باشد و از شبکه های اجتماعی به دور باشد!

رجبی در پایان در رابطه با حواشی اخیر مربوط به عدم تعهد کارگزار استقلال در قبال سازمان لیگ عنوان کرد: با یکی از افراد اقتصادی صحبت هایی داشتم او گفت کارگزار استقلال عقبه درستی ندارد! آن ها ورود می کنند و به وسیله اسم و رسمی که به دست می آورند کارهای دیگری انجام خواهند داد! مطمئن باشید که او نمی تواند به تعهداتش عمل کند! آقای آجورلو هم سوار این موج شد! او مشاوران خوبی ندارد آن ها فهمیده اند که در فوتبال ایران باید جوانان را با موج و هیجان پیش برد و به آن ها امید واهی داد! مثلا کدام مدیر با مربی قرارداد ۳ ساله می بندد و پای آن می ایستد؟ من نمی خوام خدای نکرده مقابل مدیرعامل استقلال بایستم اما آن ها می توانستند یک کارگزار درست با مبالغ پایین تر و سبقه درست انتخاب کنند. مگر فوتبال ما انقدر درآمدزاست که یک نفر بیاید برای هر بازی مبلغ به این سنگینی پرداخت کند؟ نه قبلا کار سازمان لیگ درست بوده که بیش از حد در جیب آن ها می رفته و نه شلوغ کاری این ها! معلوم بود که این بار به مقصد نمی رسد!

 

خبرنگار: سارا افشار

  • منبع خبر : اختصاصی