محمد پنجعلی: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
محمد پنجعلی: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
می‌گویند پرسپولیس دنبال نتیجه است؛اما بازی دوستانه نیست که فقط زیبا بازی کند تا بقیه لذت ببرند، لذت اصلی وقتی است که شما جام را بالای سر می برید!

محمد پنجعلی در روز جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تیترما اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی را ارائه داد و فاتح یک دیدار ۶ امتیازی شد. به اعتقاد من الان نتیجه گیری برای پرسپولیس مهم تر از زیبا بازی کردن است،در بعضی مواقع استراتژی یک تیم با توجه به اهمیت مسابقه نتیجه گیری است و گاهی مواقع که شما خیال‌تان نسبت به بازی راحت تر است، سعی می کنید هم زیبا بازی کنید و هم نتیجه بگیرید.

وی در افزود: طبیعی است در شرایط فعلی که فاصله ها نزدیک است باید بیشتر با طمانینه بازی کرد و هدف بیشتر نتیجه گرفتن باشد.

پنجعلی تصریح کرد: من از ابتدای فصل گفتم که پرسپولیس برمی‌گردد و بازیکنان جدید در این تیم جا می افتند. معتقدم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و به نسبت سایر تیم ها نیز فوتبال بهتری را ارائه می دهد،.می گویند پرسپولیس دنبال نتیجه است اما بازی دوستانه نیست که فقط زیبا بازی کند تا بقیه لذت ببرند، لذت اصلی وقتی است که شما جام را بالای سر می برید!

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی دوشنبه پرسپولیس و تراکتور گفت: پرسپولیس نباید رقیب خود را دست کم بگیرد،هر بازیکنی که مقابل این تیم قرار می گیرد می داند که ۴۰ میلیون نفر بازی او را تماشا می کنند و انگیزه چند برابری پیدا می کنند.پرسپولیس باید همه بازی های خود را جدی بگیرد!

  • منبع خبر : اختصاصی