قرمزها به رده‌ی چهارم جدول رسیدند
قرمزها به رده‌ی چهارم جدول رسیدند
پرسپولیس در دیداری که هوادارانش را پس از مدت‌ها به همراه داشت برابر صنعت‌نفت‌ آبادان به برتری یک بر صفر رسید و به رتبه‌ی چهارم جدول رسید.

به گزارش تیترما؛  در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس در ورزشگاه‌ آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود و در نهایت با حساب یک بر صفر برنده شد.

این تیم با  هدایت «یحیی گل‌محمدی» که در سه دیدار قبلی تنها ۲ امتیاز کسب کرده بود، با کسب این پیروزی خانگی ۱۱ امتیازی شد و به رتبه‌ی چهارم رسید و نفت آبادان هم با چهار امتیاز به رتبه پانزدهم نزول کرد.

بر اساس خبر ایرنا؛ حدود ۵ هزار تماشاگر پس از مدت‌ها اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کرده و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. قضاوت بازی را «سیدعلی‌اصغر مومنی» با کمک‌های «آرمان اسعدی» «علی احمدی» برعهده داشت.

 

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی(مهدی عبدی)، میلاد سرلک، احسان پهلوان(کمال کامیابی‌نیا)، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر(علیرضا ابراهیمی)

ترکیب صنعت‌نفت

احمد گوهری، محمد بختیاری، حکیم نصاری(محمدحسین زواری)، شروین بزرگ، طالب ریکانی، امید خالدی، امید حامدی فر، میثم تهدیست، محمد طیبی، مهدی حنفی و امیرحسین فرهادی(محمدرضا غبیشاوی)