چرا مدیران استقلال به جای پاسخگویی، هوادار را بازداشت می کنند؟
چرا مدیران استقلال به جای پاسخگویی، هوادار را بازداشت می کنند؟
شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه پیشکسوتان را به جان طرفداران انداخته اند و آنها را سهم خواه خطاب می‌کنند، چه کسی به دنبال سهم بوده؟ ما این باشگاه را دوست داریم و جوانی‌مان را در این باشگاه گذاشته‌ایم.

«شاهرخ بیانی» روز سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ در گفتگو با خبرنگار ورزشی تیترما  اظهار داشت: متاسفانه استقلال اسکلت اصلی خودش را از دست داده و بازیکنان جدید هم تا بخواهند با تیم هماهنگ شوند زمان می‌برد و از سوی دیگر الهلال عربستان هم در شرایط مسابقه قرار دارد و این کار استقلال را سخت می کند.

بیانی در خصوص بازداشت شدن تعدادی از هواداران و خبرنگارانی که برای پیگیری از وضعیت استقلال به باشگاه‌شان مراجعه کرده بودند گفت: چرا هواداری که از وقت و زندگی خود زده و عاشق این تیم است را بازداشت می کنند؟ شما در طی این چند سال اینقدر به هوادار استرس داده اید که دوستداران تیم همگی از وضعیت این تیم ناراحت اند. شما باید به تیم آرامش بدهید، اگر نمی توانید از این تیم خداحافظی کنید.آقایان جواب هواداران را بدهید، ظاهرا به جای پاسخگویی زورشان به برخورد با هوادار رسیده است!

پیشکسوت استقلال خصوص جدایی مهدی قایدی و بازیکنان سرشناس این تیم گفت: این اتفاقات نتیجه عدم مدیریت است، چرا استقلال باید قایدی را بفروشد آن هم در شرایطی که متاسفانه این تیم چندین فصل نتیجه نگرفته و هواداران تشنه جام هستند؟ شما می توانیدجایگزینی برای مهدی قایدی پیدا کنید در شرایطی که استقلال ۲۰ روز آینده با الهلال روبه‌رو می شود؟

شاهرخ بیانی در خصوص استعفای جواد زرینچه گفت: زرینچه یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین بازیکنان استقلال و هم بازی من بوده، یک سری افراد با اسم ها بازی می‌کنند، حتما آقای مجیدی مخالفت کرده و ناراحت بوده که با ایشان هماهنگ نشده، آقای زرینچه هم بعد از یک ساعت استعفا داده. این فوتبال با ساختار موجود نتیجه نمی‌گیرد، ساختار باشگاه استقلال مشکل دارد و هیچکس در جای خودش نیست، کسی هم بخواهد سالم کار کند ریشه او را می زنند و اجازه نمی دهند کار کند.

وی افزود: در زمانی که آقای پورحیدری سرپرست بود چه اتفاقی افتاد؟ ایشان حتی با وجود سرطان و آن حال بد روی نیمکت استقلال نشست. آقایان حرمت نگه دارید، بالاخره یک پیشکسوت آمده، پا روی نفس خود بگذارید و اجازه بدهید کار کنند.اگر پیشکسوتان استقلال در این پست قرار نگیرند پس چه کسی باید جایگزین آن‌ها شود؟

بیانی تصریح کرد: درد استقلال همین است که ما این مشکلات را بیان می کنیم و متاسفانه یک عده از هوادارانی که کم سن و سال تر هستند شناختی نسبت به جواد زرینچه ندارند. چرا با شخصیت او بازی می‌کنند، زرینچه یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه است، اگر او را نمی خواهید صادقانه بگویید که من گفتم ایشان نباید باشد.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: متاسفانه پیشکسوتان را به جان طرفداران انداخته اند و آن‌ها را سهم خواه خطاب می کنند، چه کسی به دنبال سهم بوده؟ ما این باشگاه را دوست داریم، جوانی‌مان را در این باشگاه گذاشته ایم و اگر  چیزی می گوییم از روی تجربه و دلسوزی‌مان است. هرکسی هم سرپرست و سرمربی باشد من از او حمایت می‌کنم اما اجازه نمی دهم با شخصیت پیشکسوتان و دوستان من بازی یا از حجب و حیا آنها سو استفاده شود.

  • منبع خبر : اختصاصی