مدیران استقلال دوست ندارند تیم نتیجه بگیرد!
مدیران استقلال دوست ندارند تیم نتیجه بگیرد!
رضا حسن زاده پیشکسوت استقلال گفت: افرادی مدیریت تیم استقلال را برعهده گرفته اند که از اداره کردن یک تیم محلی هم عاجزند. استقلال لیگ قهرمانان را در پیش دارد و وضعیت این تیم اصلا جالب نیست!

به گزارش تیترما؛ «رضا حسن زاده» روز یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ در گفتگو با خبرنگار ورزشی تیترمااظهار داشت: مدیران استقلال برای تمدید بازیکنان سقف چهار میلیاردی مشخص کرده اند؛ درحالی که در تیم رقیب بازیکنان با ارقام ۱۰-۱۵ میلیارد جذب و تمدید می شوند تا اسکلت تیم حفظ و دچار تغییر نشود.

وی افزود: شما فقط به نوع تفکر مدیران دو تیم نگاه کنید، این آقایان اصلا استقلالی نیستند و در این تیم عرق نریخته اند تا متوجه شوند هوادار چه عذابی می کشد، در تیم هایی فعالیت کرده اند که حتی یک هوادار هم نداشته و جایگاه پیراهن استقلال را درک نمی‌کنند.

حسن زاده در خصوص مشکلات استقلال گفت: متاسفانه تمام تمرکز سرمربی مشغول جمع کردن حواشی شده، فرهاد مجیدی تنهاست و او به تنهایی تمامی امور باشکاه را انجام می دهد. شک نکنید مدیران استقلال دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد.

وی تصریح کرد: استقلال هیئت مدیره خوبی مانند آقایان نامداری،عبدیان و نظری داشت و شما نگاه کنید که چه کسانی الان جایگزین آنها شده اند؟ من حتی از آقای مظلومی هم گلایه دارم، این آقایان واقعا چکار می‌کنند، تیم استقلال چه زمانی در چنین شرایطی بوده؟ استقلال پنج سال آرامش ندارد چون وزارت ورزش خیلی از تیم رقیب حمایت کرده!

پیشکسوت استقلال در انتقاد از عملکرد مدیران این تیم گفت: با صراحت می گویم آقایان، هواداران که مالک اصلی استقلال هستند شمازرا نمی خواهند، به چه زبانی بگویند که شما را نمی خواهند؟ استقلال مدیران توانمند زیادی دارد و آقایان با رفیق بازی استقلال را به این روز انداخته اند!

او در پایان گفت: من به عنوان پیشکسوت و هوادار استقلال از این‌که استقلال در چنین وضعیتی قرار دارد ناراحتم، استقلال تیم بزرگی است اما با اداره کردن آن توسط افراد کوچک در تخریب این تیم تا حد زیادی موفق بوده اند.

خبرنگار: فرامرز شاه‌کرمی

  • منبع خبر : اختصاصی