بیلان کاری مسعود سلطانی‌فر  فقط ۵ سال قهرمانی پرسپولیس بود
بیلان کاری مسعود سلطانی‌فر  فقط ۵ سال قهرمانی پرسپولیس بود
ناصر عباسی بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال را به اهلش بسپارند، آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که چگونه این تیم را اداره کنند.

ناصر عباسی بازیکن سایق استقلال

«ناصر عباسی» روز جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تیترما  اظهار داشت: استقلال افراد کاربلد زیادی دارد که می‌توانند به این تیم کمک کنند،استقلال نیازی ندارد که از بیرون افرادی را برای هدایت این تیم انتخاب کنند.استقلال را به اهلش بسپارندآنها بخوبی می دانند که چگونه این تیم را اداره کنند.

وی همچنین در خصوص عملکرد وزارت ورزش برای استقلال گفت: مسعود سلطانی فر هر شب یک تصمیم ناعقلانه و اشتباه برای استقلال گرفت.بیلان کاری سلطانی فر  فقط پنج سال قهرمانی پرسپولیس بود و تمامی رشته های دیگر در زمان حضور ایشان بشدت افت کردند و شما از چنین فردی چه انتظاری دارید؟

«عباسی» افزود: شما به انتخاب های وزیر ورزش نگاه کنید، هر شخص ضعیفی را از ارگان های مختلف انتخاب کردند تا حرفهای آنها را گوش کنند.

پیشکسوت استقلال همچنین در خصوص تقابل استقلال با الهلال عربستان گفت: با این شرایط فعلی بطور عقلانه و منطقی نمی توان گفتکه استقلال به برتری برسد مگر با بخت و اقبال. یک تیم وقتی وارد فینال می شود باید یک گروه ورزشی قوی در کنار تیم داشته باشد، وقتی هیچ کس نیست که از  استقلال در فینال حذفی حمایت کند شما انتظار دارید کسی از این تیم در مقابل الهلال حمایت کند؟

وی تصریح کرد: همت و غیرت ایرانی شاید به استقلال کمک کند که در مقابل الهلال پیروز شود اما برای رسیدن استقلال به قهرمانی کافی نیست.

« عباسی» همچنین در خصوص مشکلات مدیریتی استقلال گفت: در استقلال یک فرد خوب اما نابلد را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرده اند که روابط ندارد، این آقا کجا برود برای او بلند می شوند تا کاری را برایش انجام دهند؟ بگویید تا ما به همانج ا مراجعه کنیم! شما از کسی که نه او را می شناسند، نه می تواند منابع مالی مناسب به باشگاه تزریق کند و نه او را قبول دارند چه انتظاری دارید؟

وی در پایان گفت: حقیقت اینست تا زمانی که حمید سجادی پست بگیرند و تصمیم بگیرند که چه کسی مدیرعامل آینده استقلال باشدحداقل دو ماه زمان می برد و استقلال فصل جدید را هم با احمد مددی آغاز خواهد کرد و الان همه چیز به ارتباطات فرهاد مجیدی بستگی خواهد داشت. برای فرهاد مجیدی مقابل الهلال آرزوی موفقیت دارم، او مربی باهوش و با دانشی است و امیدوارم برادران مجیدی دست به دست هم دهند تا استقلال مقابل الهلال به برتری برسد.

  • منبع خبر : اختصاصی