هواداران داماش در ورزشگاه عضدی رشت تجمع کردند
هواداران داماش در ورزشگاه عضدی رشت تجمع کردند
تعدادی از هواداران تیم فوتبال داماش گیلان به دلیل نامشخص بودن وضعیت این تیم در ورزشگاه شهید عضدی رشت تجمع کردند.

داماش گیلان

به گزارش تیترما؛ در این تجمع که بیش از ۵۰ نفر حضور داشتند،  این هواداران نسبت به نامشخص بودن وضعیت مالکیت و هم‌چنین وضعیت حضور یا عدم حضور داماش در رقابت‌های لیگ دسته اول اعتراض کردند.

طرفداران داماش با در دست داشتن بنر و نوشته هایی با مضمون هایی همچون «می‌خوام فوتبال نباشه – اگر داماش نباشه»، «داماش یک تیم نیست بلکه هویت و غرور گیلان است»، اعتراض‌های‌شان را نسبت به مسئولان ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان اعلام داشتند.

به گزارش ایرنا؛ معاون توسعه‌ی اداره‌ی ورزش و جوانان گیلان هم در جمع هواداران معترض داماش حضور یافت و گفت: ما تمام سعی و تلاش خود را انجام داده‌ایم که امتیاز این باشگاه در گیلان بماند و به طور حتم نیز چنین اتفاقی خواهد افتاد.

فاضل بازیار افزود: برای پرداخت بدهی داماش به اروند خرمشهر مشکلی وجود نداشت و توافقاتی نیز انجام شد؛ اما به دلیل وجود بعضی از قوانین این بدهی پرداخت نشد و به احتمال زیاد تکلیف داماش تا پایان هفته مشخص می‌شود و امید است این تیم دوباره در لیگ دسته اول حضور یابد.

 

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته دوم حضور داشت با خرید امتیاز باشگاه اروند خرمشهر در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور یافت که در نهایت با کسب رتبه دوازدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات سهمیه‌ی خود را در لیگ دسته اول حفظ کرد.

این در حالی است که گفته می‌شود با توجه به عدم پرداخت بدهی باشگاه داماش، امتیاز لیگ دسته اولی این تیم به اروند خرمشهر بازگشته و هم اینک مسئولان باشگاه خوزستانی مترصد انتقال امتیاز تیم خود به تیم دیگری هستند که در این راستا مسئولان ورزشی گیلان در حال رایزنی برای اتنقال مجدد امتیاز این باشگاه به داماش گیلان هستند.

هم‌چنین طی هفته های گذشته سامان سهرابی به عنوان خریدار جدید این باشگاه معرفی شد که کار انتقال امتیاز باشگاه به این فرد نیز هنوز انجام نشده و تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان هم که زیرنظر امید هرندی سرمربی جدید این تیم دنبال می شد،  به دلیل نامشخص بودن وضعیت مالکیت این باشگاه تعطیل شد.

  • منبع خبر : ایرنا