هوای رشت سردتر می‌شود
هوای رشت سردتر می‌شود
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود یک سامانه‌ی جدید بارشی از روز یکشنبه‌ی هفته‌ی آتی از سمت غرب و شمال غرب به کشور، گفت: مناطق شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و رشته کوه‌های البرز مرکزی و غربی تحت تاثیر این سامانه، شاهد بارش برف و باران خواهند بود.

به گزارش تیترما، «فریبا گودرزی» در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: برای امروز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر و شمال کردستان، ارتفاعات و دامنه های البرز، استان های قزوین، البرز و تهران بارش برف را شاهد خواهیم بود.

وی هم‌چنین تصریح کرد: فردا جمعه ۲۵ بهمن در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور مناطقی از دامنه های جنوبی رشته کوه های البرز مرکزی هم‌چون استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران و برف را انتظار داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین با اشاره به وضعیت هوای رشت گفت: این شهر فردا جمعه با کاهش دمای هوا مواجه خواهد شد و برای فردا جمعه بارش باران و در ارتفاعات برف پیش بینی می شود.

وی در ادامه با بیان این‌که، برای شنبه ۲۶ بهمن در بیش‌تر مناطق کشور جوی آرام را شاهد خواهیم بود، از ورود یک سامانه‌ی جدید بارشی از روز یکشنبه از سمت شمال غرب و غرب کشور خبر داد.

گودرزی ادامه داد: بر همین اساس تحت این سامانه‌ی بارشی برای شمال غرب برف و برای غرب کشور، بارش برف و باران و سواحل غربی دریای خزر بارش باران پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه افزود: برای دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی نیز بارش باران پیش بینی می‌شود، البته در برخی از مناطق این بارش‌ها به شکل برف و باران خواهد بود و در ارتفاعات رشته کوه‌های البرز مرکزی و غربی نیز انتظار بارش برف را داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: برای روز دوشنبه علاوه بر مناطق مذکور در دامنه‌های زاگرس ادامه بارش ها را شاهد خواهیم بود و دریای خزر از امروز پنج شنبه تا شنبه مواج خواهد بود.