بیژن ذوالفقارنسب: اسکوچیچ گزینه‌ی مناسبی برای تیم ملی نبود
بیژن ذوالفقارنسب: اسکوچیچ گزینه‌ی مناسبی برای تیم ملی نبود
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ورزشی گفت: «دراگان اسکوچیچ» انتخاب مناسبی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نبود و مربیان داخلی به مراتب بهتری از وی برای این منظور وجود داشت.

به گزارش تیترما، «بیژن ذوالفقارنسب» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: مربیان داخلی به مراتب بهتری از اسکوچیچ را در ایران داشتیم که آن‌ها می‌توانستند در این برهه زمانی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند.

رییس کانون مربیان فوتبال خاطرنشان کرد: «امیر قلعه‌نویی» و «علی دایی» گزینه‌های هدایت تیم ملی بودند که بنا به دلایل مختلف با فدراسیون فوتبال به توافق نرسیدند و اعتقاد دارم با مدیریت درست و اصولی این امکان وجود داشت تا توافقات لازم صورت گرفته و سکان تیم ملی به یکی از آنان سپرده شود.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: هنوز مشخص نیست اسکوچیچ انتخاب چه کسی و یا چه گروهی بوده است و اگر کمیته‌ی فنی او را برگزیده است، نفرات این کمیته معرفی شوند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال تاکید کرد: «وحید هاشمیان» نیز گزینه‌ای بود که شایستگی حضور روی نیمکت تیم ملی را داشت و به مراتب بهتر از اسکوچیچ بود.

وی در پایان گفت: فوتبال ایران به مراتب بهتر و قدرتمندتر از عراق و بحرین است و اگر بخواهیم از رویارویی با آن‌ها هراس داشته باشیم، دیگر حرفی باقی نمی‌ماند.