سعید مراغه‌چیان: شیخ دیاباته نقش مهمی در نتیجه‌ی شهرآورد دارد
سعید مراغه‌چیان: شیخ دیاباته نقش مهمی در نتیجه‌ی شهرآورد دارد
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، گفت: حضور یا غیبت «شیخ دیاباته» نقش بسیار مهمی در نتیجه شهرآورد خواهد داشت و امیدوارم او برای این مسابقه حساس آماده شود.

به گزارش تیترما، سعید مراغه‌چیان در گفت وگو با خ ایرنا در خصوص شهرآورد ۹۲ پایتخت، گفت: خوشبختانه هر دو تیم شرایط بسیار خوبی دارند و به نظرم شهرآورد زیبایی را مشاهده خواهیم کرد که امیدوارم مساوی نشود.

وی ادامه داد: امیدوارم دیاباته به شهرآورد برسد و اگر او در زمین حضور داشته باشد شانس استقلال برای پیروزی بسیار بیش‌تر است. در شهرآورد هر تیمی که از موقعیت های خود استفاده کند برنده‌ی میدان خواهد بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در شهرآورد هافبک‌های وسط نقش بسیار زیادی در موفقیت تیم های خود دارند و دو تیم از بهترین هافبک‌های فوتبال ایران و حتی آسیا بهره می‌برند.

وی در مورد پیش بینی خود از نتیجه شهرآورد تصریح کرد: علاقه‌ی شخصی من برد استقلال است؛ اما فکر می کنم این بازی مساوی شود.

مراغه چیان در مورد تجربه‌ی کم فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی اظهار داشت: مجیدی مربی آینده‌داری است و دستیاران بسیار با تجربه‌یی چون نامجو مطلق در کنار خود دارد. به نظرم تیم مجیدی در شهرآورد هجومی‌تر عمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: به بازیکنان استقلال پیشنهاد می‌دهم از بازی احساسی خودداری کنند و توجهی به هواداران نداشته باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: این بازی برای دو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا اگر پرسپولیس برنده آن باشد، می‌تواند شانس قهرمانی خود را افزایش دهد. اگر استقلال هم برنده‌ی این بازی باشد، شانس خود را برای رسیدن به صدر جدول افزایش خواهد داد.

شهرآورد پایتخت، عصر روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.