از AFC غیر از صلح و دوستی ندیده‌ام
از AFC غیر از صلح و دوستی ندیده‌ام
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوار هستیم مثل بازی با الکویت نمایش‌ خوبی را در زمین ارائه کنیم و مقابل الریان به یک پیروزی دیگر دست پیدا کنیم.

به گزارش تیترما، «فرهاد مجیدی» در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الریان در مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از بازی با الکویت گفتم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دلیل قانع کننده‌ای دریافت نکردیم که چرا بازی استقلال در دبی برگزار شد. ما به AFC و هواداران استقلال احترام گذاشتیم و راهی امارات شدیم تا این مسابقه را برگزار کنیم.

وی افزود: اگر AFC از مشکلات ایران خبر داشته و بازی استقلال و الکویت را در امارات برگزار کرد به طور حتم از مشکلات پروازی امارات و قطر نیز آگاهی کامل داشت. بازیکنان استقلال ۲ روز پرواز کردند تا به دوحه برسند. من ۲۰ سال است که در این منطقه بازی کرده‌ام و از AFC جز صلح و دوستی و برابری ندیده‌ام.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: الریان تیم بسیار خوبی است و رقیب سرسختی برای ما خواهد بود. به طور حتم بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.

مجیدی تاکید کرد: امیدوار هستیم مثل بازی با الکویت نمایش‌ خوبی را در زمین داشته و برد دیگری به دست آوریم.

تیم فوتبال استقلال فردا سه‌شنبه ۸ بهمن در بازی نهایی پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف الریان خواهد رفت.

 

  • منبع خبر : ایرنا