این خفَّت نیست که ما زمین تمرین نداریم؟!
این خفَّت نیست که ما زمین تمرین نداریم؟!
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال از مدیران این باشگاه شاکی است و می‌گوید: همین دیشب به من خیلی محکم می‌گفتند محال است به دبی برویم، اما ناگهان الان می‌گویند خبرخوش!

به گزارش تیترما،  فرهاد مجیدی با انتقاد از مدیران باشگاه استقلال که پس از دیدار با مسئولان AFC خبر بازی در امارات را خبرخوش خوانده بودند معتقد است باید مسئولان باشگاه نظر کادرفنی را برای بازی در قطر یا امارات جویا می‌شدند.

سرمربی استقلال در گفت‌وگو با فارس گفت:اول هفته صد بار گفتم برای پلی‌اف به زمین بی‌طرف برویم و در جریان مسابقات با رایزنی حق میزبانی را پس بگیریم، اما نخواستند به نظر ما اهمیت بدهند. همه‌ی ایران درباره‌ی این موضوع نظر دادند؛ اما به نظر مربیان و بازیکنان تیم‌ها اهمیت ندادند!

وی افزود: فضایی به وجود آوردند که کسی جرات نکند نظر مخالف دهد. تا همین دیشب به من خیلی محکم می‌گفتند محال است به دبی برویم اما ناگهان الان می‌گویند خبرخوش! خبر پیروزی، کدام پیروزی؟ پیروزی این بود که بازی پلی‌اف استقلال در تهران برگزار می‌شد.

مجیدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد:  چرا از کادرفنی نپرسیدید که برای بازی در زمین بی‌طرف، قطر بهتر است یا امارات که حتما انتخاب من قطر بود، چون مشکل پروازی برای بازی احتمالی با الریان نداشت. پیروزی این بود که یک هفته تمرکز تیم را بهم نمی‌ریختید و ابتدای هفته این موضوع را حل می‌کردید.

سرمربی جوان استقلالی‌ها که برافروخته به نظر می‌رسد ادامه داد: خبر واقعی این است که گوشت قربانی، استقلال است. مدام از عزت استقلال حرف زدند؛ اما نگفتند که آیا عزت استقلال این است که در سه چهار روز گذشته در به در یک تکه زمین سبز باشد؟ آیا این خفت نیست که تیم من زمین ندارد تمرین کند؟!