در بازى امروز شایسته‌ی پیروزى بودیم
در بازى امروز شایسته‌ی پیروزى بودیم
سرمربى تيم ملى فوتبال اميد با اظهار رضايت از عملكرد شاگردانش گفت:مقابل ازبكستان موقعيت هاى مسلمى داشتيم كه از دست رفت و قطعا شايسته پيروزى بوديم.

به گزارش تیترما به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حمید استیلی پس از تساوی امیدهاى ایران در اولین بازی انتخاب المپیک مقابلازبکستان گفت: بازی را بسیار خوب شروع کردیم و به نظرم بازی را کاملا کنترل کردیم و به خواسته های‌مان رسیدیم.

مربی تیم امید ایران افزود: به خوبی روی دروازه‌ی حریف موقعیت ایجاد کردیم اما متاسفانه فرصت های جدی را از دست دادیم در حالی که می توانستیم از حریف پیش بیافتیم. به نظرم در نیمه اول به حریف موقعیتی ندادیم و فقط روی یک اشتباه پنالتی دادیم که در غیراین صورت نمى‌توانستند به دروازه‌ی ما نزدیک شوند.

در این باره بیش‌تر بخوانید

استیلى اضافه کرد:ما سعى کردیم در نیمه دوم تغییرات لازم را ایجاد کنیم و تعویضی انجام دادیم که جریان بازی را به نفع ما عوض کند که همین طور هم شد. از ابتدای نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و موقعیت داشتیم. می توانستیم زودتر گل تساوی را بزنیم. حتی بعد از این گل هم باز ما بودیم که صاحب موقعیت صد درصد گلزنی شدیم که آن فرصت را از دست دادیم.

سرمربى تیم المپیک در ادامه گفت: در مجموع فکر می کنم اگر از فرصت های مان استفاده می کردیم، می توانستیم تیم برنده ی بازی باشیم.

سرمربی ایران درباره ی تیم ازبکستان گفت: فراموش نکنید بازی اول سخت ترین بازی است و ما برابر تیمی بازی کردیم که دوره‌ی قبل قهرمان شده و تیم بسیار خوب و باکیفیتی است. از عملکرد بچه ها کاملا راضی بودم. آنها تلاش زیادی کردند و تشکر می کنم.