دو کارشناس داوری فوتبال ایران معتقدند که پنالتی شهرداری ماهشهر در دیدار مقابل پرسپولیس از سوی داور این بازی گرفته نشده است.

به گزارش تیترما، سعید مظفری‌زاده در گفت‌و‌گو با تسنیم, درباره‌ی قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار شهرداری ماهشهر و پرسپولیس در مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: داور بازی یک پنالتی برای تیم ماهشهری در دقیقه ۶۷ نگرفت. در این صحنه دست چپ دروازه‌بان با پای مهاجم برخورد کرد و تعادل بازیکن به هم خورد و داور باید پنالتی می‌گرفت. به دلیل این‌که جدال برای توپ بوده, کارت قرمز لازم نبود و کارت زرد باید نشان داده می‌شد.

هم‌چنین نوید مظفری درباره‌ی قضاوت موعود بنیادی‌فر ضمن بیان این‌که داور باید برای شهرداری ماهشهر یک ضربه پنالتی می‌گرفت، گفت: این‌که داور بعد از پرتاب سنگ و شکسته شدن سر کمک داور، بازی را دوباره به جریان انداخت، اشتباه محرزی بود. با این کار، این تصویر را نشان می‌دهیم که در بازی‌ها هر اتفاقی رخ دهد بازهم ادامه پیدا می‌کند.

مظفری افزود:تا چه زمانی باید این اتفاقات رخ دهد؟ مقصر رخ دادن این اتفاقات داوران هستند که شهامت لازم برای نیمه تمام اعلام کردن بازی ندارند. داور باید در این شرایط بازی را رها کند تا پرونده به کمیته انضباطی برود. این موضوع سال پیش هم رخ داد و داور در آن‌جا نیز با وجود این‌که سر کمک داور شکسته بود تصمیم به ادامه‌ی بازی گرفت. این روش اشتباه است.

در این باره ببینید:

فیلم خلاصه‌بازی پرسپولیس و شهرداری ماهشهر