«آندره‌آ استراماچونی» از طریق لایو اینستاگرام با شفاف‌سازی در خصوص شرایط موجود و مذاکرات با باشگاه استقلال، اعلام کرد: با توجه به عدم تغییر شرایط، طی مدتی که از تهران رفته ام، دیگر سرمربی استقلال نیستم.

به گزارش تیترما، آندره‌آ استراماچونی با استفاده از قابلیت لایو استوری در اینستاگرام گفت: به‌دنبال انتشار برخی اخبار غلط و گمراه کننده طی چند روز اخیر از سوی برخی از رسانه‌ها چه در ایران و چه خارج از ایران، لازم دیدم تا این‌جا حاضر شده و شفاف سازی کنم.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: از زمانی که بعد از بیش از ۵ ماه تلاش دوستانه در راستای حل مشکلات با سران ارشد باشگاه استقلال، مجبور به ترک تهران شدم، تک تک روزها سعی کردم تا راه حلی را برای بازگشت و از سر گرفتن کارم با استقلال و بازیکنانم و مهم‌تر از همه بودن در کنار هواداران آبی محبوبم پیدا کنم.

استراماچونی ادامه داد: با وجود تلاش‌های زیاد و حسن نیت من، هیچ اقدام قاطعانه‌یی از سوی باشگاه انجام نشده است. با تمام احترامی که برای هواداران بزرگ استقلال و بازیکنان این تیم قائلم، با کمال ناراحتی و تاسف یک بار دیگر باید بگویم و تایید کنم که در این ۹ روز هیچ چیزی به معنای واقعی کلمه، هیچ چیزی تغییر نکرده است و من دیگر سرمربی استقلال نیستم.

حتی روز گذشته به نظر در یک نمایش و شوی رسانه‌یی اسنادی ارائه شد که بنابر ادعاها سند پرداختی بود که هرگز به دست من نرسیده است.

این اتفاق برای من بسیار ناخوشایند است و وکلای من به سختی در تلاشند تا از حقوق قانونی من دفاع کنند؛ اما می‌خواهم به طور رسمی به هوادارانم اعلام کنم که دیگر نمی‌توانم این شرایط را تحمل کنم؛ شرایطی که علاوه بر این، به وجهه من به عنوان یک سرمربی حرفه‌ای خدشه وارد می‌کند.

نمی‌دانم که آیا این افراد به واقع قصد بازگرداندن من را به نیمکت استقلال دارند، یا خیر؛ اما آن‌چه مسلم است، این است که به شخصه از این شرایط و این پنج ماه و از مدیریت باشگاه به ستوه آمده ام.

به تمام بازیکنان تیم که هر روز با من در تماس هستند؛ باید بگویم که تا همیشه بابت چیزهایی که به من دادند، قدردان آنان خواهم بود.

تا ابد استقلالی می‌مانم و به بازیکنان می‌گویم که باید برای پیروزی استقلال بازی کنند و در دیدار امروز برنده باشند. برای آن‌ها در بازی امروز آرزوی موفقیت می‌کنم. ما باید ببریم و صدر جدول بمانیم.