«مَثَل، مَتَل و کنایه‌های لاهیجانی» منتشر شد
«مَثَل، مَتَل و کنایه‌های لاهیجانی» منتشر شد
کتاب «مثل، متل و کنایه‌های لاهیجانی» در روزهای پایانی اسفند 1402 توسط انتشارات یانا در لنگرود منتشر شد.

حمزه جمشیدی عینی+ «مَثَل، مَتَل و کنایه‌های لاهیجانی»

به گزارش تیترما؛ مدیر انتشارات یانا با اعلام این خبر افزود: کتاب «مثل، متل و کنایه‌های لاهیجانی» حاصل پژوهش، گردآوری و نگارش  «حمزه جمشیدی عینی» است که به تازگی منتشر شده و روانه‌ی قفسه‌ی کتابفروشی‌ها شده است.

بر اساس خبر خبرنگار حوزه‌ی فرهنگ تیترما؛ «حمزه جمشیدی» پس از سال‌ها تلاش در حوزه‌ی فولکلور لاهیجان کنایات، متل‌ها و مثل‌های حوزه‌ی لاهیجانی را گردآوری و فونتیک‌نویسی  کرده است و برای هرکدام نیز شاهد مثال‌هایی آورده است.

«مَثَل، مَتَل و کنایه‌های لاهیجانی» با ۱۵۰ صفحه، قطع رقعی، جلد شومیز و قیمت پشت جلد ۱۲۰ هزار تومان به مخاطبان عرضه شده است.

علاقه‌مندان به خرید این کتاب می‌توانند آن را در لاهیجان از کتابفروشی فرازمند (روبه روی باغ ملی)، در رامسر از کتابفروشی آرمیتا (خ امام خمینی، بازارچه شهرداری (ماهی فروشان سابق) و در لنگرود از دفتر انتشارات یانا به نشانی: بلوار شریعتی(بهشتی) کوی بسیج، پاساژ مولن روژ، طبقه‌ی اول تهیه نمایند.

حمزه جمشیدی عینی متولد ۱۳۳۰ در لاهیجان و ساکن استان البرز است و «مَثَل، مَتَل و کنایه‌های لاهیجانی» نخستین اثر منتشر شده‌ی اوست. وی قریب به ۱۵ عنوان کتاب دیگر آماده‌ی چاپ دارد.

 

مدیر انتشارات یانا هم‌چنین در گفت‌وگو با تیترما  اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس بگیرند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری  علاقه‌مندان است.

  • منبع خبر : اختصاصی