دو مجموعه‌شعر در لنگرود زیر چاپ رفت
دو مجموعه‌شعر در لنگرود زیر چاپ رفت
انتشارات یانا از چاپ هم‌زمانِ دو مجموعه‌شعر با نام‌های «شکوفه خواهد خندید» و «خواب بامداد دیده بودم» در لنگرود خبر داد.

نسین پورنقی باهوش + نش یانا + شکوفه خواهد خندید

به گزارش تیترما؛ مدیر انتشارات یانا با اعلام این خبر گفت: «شکوفه خواهد خندید» مجموعه رباعیاتی است که توسط نسرین پورنقی باهوش از شاعران کلاسیک‌سرای لنگرودی سروده شده است.

بر این اساس، شکوفه خواهد خندید با ۱۲۰ صفحه، رقعی، جلد شومیز و قیمت پشت جلد ۱۵۰ هزار تومان توسط نشر یانا به بازار نشر عرضه خواهد شد.

پیش از این از نسرین پورنقی یک مجموعه غزل با نام «دو سه خط شعر برایم بنویس» منتشر شده است.

انتشارات یانا + افشین معشوری + خواب بامداد دیده بودم

انتشارات یانا هم‌چنین مجموعه شعر «خواب بامداد دیده بودم» سروده‌ی افشین معشوری را زیر چاپ دارد.

بر اساس گزارش خبرنگار حوزه‌ی فرهنگ تیترما؛ «خواب بامداد دیده بودم» در قالب سپید و آزاد سروده شده است و با ۱۳۴ صفحه، قطع رقعی، جلد شومیز و کاغذ بالک به قیمت ۱۳۰ هزار تومان روانه‌ی بازار نشر خواهد شد.

از افشین معشوی پیش از این چهار مجموعه‌شعر با نام‌های «سیاهی‌های زمین را خط نمی‌زنم، ترانه‌یی برای ماه‌منیر، کجای جهان بودیم روبسپیر و دارکوب‌ها راست می‌گفتند» منتشر شده است.

مدیر انتشارات یانا هم‌چنین در گفت‌وگو با تیترما  اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس بگیرند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری  علاقه‌مندان است.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی