«لاجونی‌گب» منتشر شد
«لاجونی‌گب» منتشر شد
محمود اصغری، نویسنده و پژوهشگر لاهیجانی تازه‌ترین اثرش «لاجونی‌گب» را در نشر یانا منتشر کرد.

لاجونی گب + محمود اصغری +انتشارات یانا

به گزارش خبرنگار حوزه‌ی فرهنگ تیترما؛ محمود اصغری با اعلام این خبر افزود: لاجونی‌گب مجموعه‌یی از واژه‌های لاهیجانی است که در سال‌های گذشته گردآوری شده و توسط انتشارات یانا در لنگرود منتشر شده است.

این نویسنده در بخشی از دیباچه‌ی کتاب می‌نویسد: «جای درنگ است که این پدیده «گویش‌گریزی گیلکان» در دیگر مناطق ایران از چنین شدتی برخوردار نیست! چرا که، هم‌میهنان عزیز مازنی‌، کُرد، لُر، بلوچ‌، آذری‌، و مانند این‌ها، به گویش بومی خود سخن می‌گویند.»

«لاجونی گب» با ۸۸ صفحه در قطع رقعی، جلد شومیز، مصور و قیمت ۱۰۰ هزارتومان (تصاویر سیاه و سفید) و ۱۲۰ هزارتومان (تصویر رنگی) در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

محمود اصغری متولد ۱۳۳۳ در لاهیجان، نویسنده، مدرس دانشگاه، فرهنگی بازنشسته و دانش‌آموخته‌ی علوم سیاسی است و پیش از این ۱۲ عنوان کتاب از او در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، مردم‌شناسی و گیلان‌شناسی منتشر شده است.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس بگیرند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری  علاقه‌مندان است.

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی