بیست و نهمین نشست «ایمه» برگزار شد
بیست و نهمین نشست «ایمه» برگزار شد
بیست و نهمین نشست انجمن ادبی ایمه با حضور «افشین معشوری» و جمعی از علاقه‌مندان به هنر و ادبیات برگزار شد.

افشین معشوری+ ایمه

به گزارش خبرنگار حوزه‌ی فرهنگی تیترما؛ روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ بیست و نهمین نشست «انجمن ادبی ایمه» در کتاب‌خانه‌ی ابوجعفر هوسمی شهرستان رودسر برگزار شد.

در آغاز؛ مجری نشست با خوشامدگویی به حاضران مختصری درباره‌ی سابقه‌ی تشکیل انجمن یاران مهربان هُوسَم با سرنام ایمه توضیح داد، سپس از میهمان برنامه دعوت کرد تا ضمن معرفی خود شرکت‌کنندگان، از فعالیت‌هایش برای افراد در سالن بگوید.

افشین معشوری+ ایمه

افشین معشوری، روزنامه‌نگار، شاعر، نویسنده و مدرس دانشگاه به‌طور خلاصه از فعالیت‌هایش گفت و سپس چند تن از شرکت‌کنندگان از جمله انسیه خسروی، شمیم مهرزاد، دکتر حسن درخشیده، دکتر محمدعلی جهانبخش، لیدا آرمال و … درباره‌ی کتاب ماهی، مینو و دیگران و نویسنده‌اش که به عنوان میهمان در این نشست حضور داشت، صحبت کردند.

در ادامه؛ حمید صانعی‌فرد از هنرمندان بنام عرصه‌ی نمایش گیلان و رودسر در باب ادبیات و ارتباط آن با خلق آثار نوین توضیحاتی داد که مورد توجه حاضران در سالن قرار گرفت.

افشین معشوری+ ایمه

بخش دیگر این نشست معرفی کتاب‌های خوانش شده توسط اعضای ایمه بود و در پایان افشین معشوری داستان «ماه‌منیر چشاش شوره…» از مجموعه داستان «ماهی، مینو و دیگران» را برای حضار خواند.

نشست‌های هفتگی انجمن ادبی ایمه، روزهای یک‌شنبه هر هفته راس ساعت ۵ بعدازظهر در کتابخانه‌ی ابوجعفر هوسمی رودسر برگزار می‌شود.

 

  • نویسنده : پروانه محمدنژاد
  • منبع خبر : اختصاصی