کارگاه خبرنویسی روزنامه‌نگار گیلانی در استان یزد
کارگاه خبرنویسی روزنامه‌نگار گیلانی در استان یزد
افشین معشوری روزنامه‌نگار لنگرودی به دعوت «باشگاه ورزشی چادرملو»ی اردکان، کارگاه یک‌روزه‌ی خبرنویسی در این شهرستان برگزار کرد.

خبرنویسی در اردکان یزد+ افشین معشوری

به گزارش تیترما؛ کارگاه یک‌روزه‌ی دانش‌افزایی خبرنویسی، گزارش‌نویسی و اصول مصاحبه با حضور اهالی رسانه‌ی اردکان، میبد و یزد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، افشین معشوری مدرس این کارگاه ضمن مرور خبرنویسی پایه و تشریح اصول اولیه‌ی نگارش خبر از شرکت‌کنندگان به‌صورت عملی نیز آزمون‌هایی به عمل آورد.

خبرنویسی در اردکان یزد+ افشین معشوری

در این کارگاه که در سه نوبت دو ساعته‌ی صبح و بعدازظهر برگزار شد، هم‌چنین شرکت‌کنندگان با اصول گزارش‌نویسی و مصاحبه به‌شکل آکادمیک آشنا شدند و نکات مهم این مباحث و پرسش‌های خبرنگاران شرکت‌کننده توسط مدرس کارگاه پاسخ داده شد.

خبرنویسی در اردکان یزد+ افشین معشوری

بر اساس گزارش خبرنگار تیترما، علی عطایی، مدیرعامل شرکت ورزشی چادرملوی اردکان در آیین پایانی این دوره در جمع خبرنگاران شرکت‌کننده ضمن تقدیر از حاضران گفت: امیدوارم با هم‌راهی شما اهالی رسانه، ورزش اردکان را به جایگاهی که شایسته‌ی این شهرستان است، برسانیم.

خبرنویسی در اردکان یزد+ افشین معشوری

گفتنی است؛ «شرکت ورزشی چادرملو» در رشته‌های ورزشی «فوتبال، والیبال، فوتبال ساحلی، شمشیربازی، بدمینتون، فوتسال، دو و میدانی و.‌..» فعالیت می‌کند و در برخی از این رشته‌ها مانند «فوتسال، والیبال، شمشیربازی و دو ومیدانی» در رده‌ی بانوان نیز فعال است.

خبرنویسی در اردکان یزد+ باشگاه چادرملو+ افشین معشوری

لازم به ذکر است که در پایان توسط مدیرعامل باشگاه چادرملو به شرکت‌کنندگان در کارگاه، گواهی‌نامه‌ی حضور در این دوره اعطا شد.

خبرنویسی در ازدکان یزد+ باشگاه چادرملو

«افشین معشوری» دانش‌آموخته‌ی خبرنگاری سیاسی- اقتصادی، مدرس دانشگاه و روزنامه‌نگار است و در حوزه‌ی رسانه تاکنون کتاب‌های «نگارش خبر و شبکه‌های اجتماعی»، «خبرنویسی و مصاحبه»، «خودآموز خبرنگاری»، «مقدمه‌ی شناخت حقوق رسانه و فرهنگ» و «شیوه‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی« از او منتشر شده است.

خبرنویسی در اردکان یزد+ افشین معشوری

 

خبرنویسی در اردکان یزد+ علی عطایی+ افشین معشوری

خبرنویسی+ اردکان+ افشین معشوری

  • نویسنده : تحریریه
  • منبع خبر : اختصاصی