مجموعه‌داستان «این خواب‌ها نمی‌گذارند» منتشر شد
مجموعه‌داستان «این خواب‌ها نمی‌گذارند» منتشر شد
مجموعه‌داستان این خواب‌ها نمی‌گذارند شامل 10 داستان کوتاه در نشر یانا- لنگرود منتشر شد.

افشین معشور+ انتشارات یانا

به گزارش تیترما؛ مدیر نشر یانا با اعلام خبر انتشار مجموعه داستان این خواب‌ها نمی‌گذارند افزود: این مجموعه شامل ۱۰ داستان کوتاه با نام‌های «رویای نیمه شب مرداد، وسوسه‌ی باران، روزنامه را مچاله کرد، مگر ما سه نفر نبودیم؟، لیوان فرانسوی، زنگ، انتهای باند، خواب‌های عبوس، توهم و دوو یو هو نی‌دل» است که در آغازین روزهای تابستان ۱۴۰۲ روانه‌ی کتاب‌فروشی‌ها شد.

بر اساس گزارش خبرنگار حوزه‌ی فرهنگی تیترما، این مجموعه‌داستان با ۹۴ صفحه در قطع رقعی، کاغذ بالک، جلد شومیز و قیمت پشت جلد ۹۰ هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نویسنده‌ی «این خواب‌ها نمی‌گذارند» افشین معشوری، متولد ۱۳۴۸ در لنگرود است و پیش از این از وی سه مجموعه داستان، چهار مجموعه شعر و چهار کتاب در حوزه‌ی رسانه منتشر شده است.

مدیر انتشارات یانا هم‌چنین در گفت‌وگو با تیترما  اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس حاصل نمایند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری علاقه‌مندان است.

 

  • منبع خبر : اختصاصی