دیدار رییس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد لنگرود از «انتشارات یانا»
دیدار رییس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد لنگرود از «انتشارات یانا»
در دیدار کمال عباس‌نژاد رییس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد لنگرود از انتشارات یانا، از فعالیت‌های فرهنگی افشین معشوری مدیر «نشر یانا» تجلیل شد.

انتشارات یانا- کمال عباس نژاد

به گزارش خبرنگار حوزه‌ی فرهنگ تارنمای تیترما؛ کمال عباس‌نژاد رییس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با حضور در دفتر انتشارات یانا با افشین معشوری مدیر این نشر دیدار کرد.

افشین معشوری - انتشارات یانا

بر اساس این خبر؛ در این نشست آقایان حسنعلی درخشیده (نویسنده)، زمان رضایی (بازیگر و مسئول فرهنگی شهرداری)، سیاوش نیک‌بین (شاعر)، عبدالله بهادری (بازیگر و کارگردان)، علی پارسا (موزیسین) عباس نژاد را هم‌راهی کردند.

انتشارات یانا- افشین معشوری

در این دیدار رییس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح تقدیری از فعالیت‌های نشر یانا قدردانی کرد.

 

انتشارات یانا در لنگرود فعالیت می‌کند و جدای از کتاب‌های پژوهشی عمده تمرکزش بر انتشار «شعر و داستان» است و به صورت تخصصی در حوزه‌ی ادبیات فعالیت دارد.

افشین معشوری مدیر انتشارات یانا نیز در گفت‌وگو با تیترما اعلام کرد:  آماده‌ی قبول آثار همه‌ی نویسندگان و شاعران از سراسر کشور هستیم و قصد داریم از هنرمندان و نویسندگان جوان و نوقلم نیز حمایت‌های ویژه کنیم.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با دفتر «نشر یانا» به شماره‌ی ۴۲۵۵۵۲۲۳-۰۱۳ یا با همراه ۵۵۹۹۴۰۴-۰۹۱۱ تماس حاصل نمایند.

دفتر «انتشارات یانا» به نشانی: لنگرود- بلوار شهید بهشتی- کوی بسیج (سینمای سابق)- مجتمع اداری تجاری مولن‌روژ- طبقه‌ی اول- واحد ۱۴ آماده‌ی مراجعات حضوری علاقه‌مندان است.

 

 

 

  • منبع خبر : اختصاصی