لیگ بیست و دوم فوتبال برتر ایران داغ تر از همه‌ی ادوار
لیگ بیست و دوم فوتبال برتر ایران داغ تر از همه‌ی ادوار
در فاصله یک هفته ای از سوت آغاز لیگ بیست و دوم، با نگاهی به شرایط ۱۶ تیم لیگ برتر یک پیام به شکل صریح منتقل می‌‌شود: «قرار است داغ ترین لیگ سال های اخیر را شاهد باشیم.»

لیگ برتر بیست و دوم

به گزارش تیترما، پس از قهرمانی پنج ساله سرخ های پایتخت و قهرمانی مقتدرانه آبی‌ها در فصل گذشته، به نظر می‌رسد طیف رنگی لیگ بیست و دوم از سرخابی فراتر رفته و رقابت برای کسب جام را به استان‌های بیشتری تعمیم پیدا کرده است.
سپاهان با دستیار سابق مورینیو حسابی خانه تکانه کرده و سه خارجی متبحر را به اصفهان فراخوانده است و با چند خرید داخلی دیگر، اگرچه به لحاظ نامی تیمی پروزن تر از فصل پیش نیست، اما از لحاظ نمره فنی یکی از قوی ترین اسکوادهای حال حاضر را از آن خود کرده است.

رقابت حتی به مثلث استقلال ـ پرسپولیس ـ سپاهان هم ختم نمی‌شود.
فولاد که تنها نماینده باقیمانده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، دیگر تیمی است که با دست پُر، بازار نقل و انتقالات را پشت سر گذاشته و با تکیه بر خط هافبکی مقتدر، عزمش را جزم کرده تا حالا که نکونام در اهواز به مرز بلوغ و پختگی رسیده، به جام قهرمانی یورش ببرد. به نوعی می توان گفت اهوازی ها جای ریخت و پاش های گلگهر را در بازار گرفته اند. گلگهر با امیر قلعه نوعی و با هدف حفظ ثبات بیشتر، روزهای آرام تری را پشت سر می گذارد.

تراکتور با افکار قربان بردیف و البته مهارت علی خطیر در تیم مدیریتی اش، خارجی های با کیفیتی را جذب کرده تا پرشورها پس از سال‌ها دوباره برای بازگشت به کورس قهرمانی، امیدوار باشند‌.

حتی مس رفسنجان هم تیمی پُرکار بوده و با جذب بازیکنان خارجی همچون شیمبا وجفرسون باهیا مهر موفق را در کارنامه نقل و انتقالاتی اش زده است‌ تا مطمئن شویم لیگی به مراتب باکیفیت تری را در انتظار خواهیم داشت.