به فرهاد مجیدی و «الاتحاد کلبا» زمان بدهید
به فرهاد مجیدی و «الاتحاد کلبا» زمان بدهید
هوادار استقلال بهتر است روی دیوار آدم‌ها یادگاری ننویسد. استقلال بزرگ‌تر از همه‌ی اشخاص است.

تیترما– تنها چند روز پس از قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال علی‌رغم قرارداد سه ساله با آبی‌پوشان به الاتحاد کلبا که آخرین جایگاه‌اش در لیگ امارات یازدهم بود، پیوست.

این انتقال حرف و حدیث‌های زیادی در رسانه‌ها را در پی داشت. سردبیر تیتر ما یادداشتی را در یازده بند نوشته و موضوع را واکاوی کرده است که در ادامه می‌خوانید:

یک: هر مربی حرفه‌یی حق دارد آینده‌اش را هر طور می‌خواهد بسازد، از این حیث حق را به  فرهاد مجیدی بدهید.

دو: بالاخره در قرارداد سه ساله یا بندی برای جدایی وجود داشته که به همین سرعت سرمربی به تیم دیگری پیوسته، یا اگر نداشته مدیر باشگاه برای احقاق حق اقدام خواهد کرد.

سه: باشگاه استقلال از وجود یک‌ساله‌ی مجیدی متضرر نشده (توجه کنید فقط یک سال منتهی به قهرمانی) پس باید قدردان مجیدی باشد.

چهار: مجیدی قطعا به حامیان‌اش (به‌ویژه آن‌ها که به هر که نه با من است بر من است اعتقاد داشتند و فحاشی کردند) بدهکار است. حساب شیتیل‌بگیرها جداست.

پنج: در صورت ماندگاری مصطفی آجرلو در استقلال، آینده نشان خواهد داد سهم مجیدی در قهرمانی بیش از آجرلو بوده یا این درایت ارکان استقلال بود که در نهایت تیم با هدایت مجیدی قهرمان شده است!؟

شش: مجیدی با پذیرش مربیگری کلبا ریسک بزرگی کرد. آن‌جا قطعا عیار مربیگری‌اش مشخص خواهد شد. یک سال و نیم پیش نوشتم هیچ‌کس مثل خود آدم نمی‌تواند به خودش ضربه بزند، مجیدی با کلبا باید بتواند توان‌اش را با تیمی -غیر از استقلال- به نمایش بگذارد.

هفت: برخلاف اعتقاد هواداران استقلال، هم‌اکنون استراماچونی را گزینه‌ی خوبی برای استقلال نمی‌دانم و آوردن یک مربی ناآشنای خارجی به استقلال را هم پنجاه پنجاه می‌دانم.

هشت: اگرچه نظر خوبی روی اون آقا قد بلنده ندارم، اما فکر می‌کنم علی‌رغم این‌که با تیم‌اش قرارداد دارد مربی مناسب‌تری برای فصل آینده استقلال است. او کاریزمای رهبری تیم بزرگی مثل استقلال دارد و کارنامه‌اش هم مورد قبول است.

نه: هوادار استقلال بهتر است روی دیوار آدم‌ها یادگاری ننویسد. استقلال بزرگ‌تر از همه‌ی اشخاص است.

ده: تلخی عمر بشر حاصل بی‌تجربگی‌ست. این را سال‌ها پیش پشت یک کامیون توی جاده‌ی هراز خواندم.

یازده: با یادگاری نوشتن روی دیوار موقشنگ‌ها، قدبلندها و … تلخی‌ها را مجددا تجربه نکنید. فقط استقلالی باشید.

  • نویسنده : افشین معشوری
  • منبع خبر : اختصاصی