شاهرخ بیانی: این برخورد با مدافعین استقلال لج و لجبازی است
شاهرخ بیانی: این برخورد با مدافعین استقلال لج و لجبازی است
الان بازیکنی که با باشگاه خود قرارداد دارد و باشگاه روی او حساب کرده باید چکار کند؟ من خودم موافقم که مدافعین استقلال مقابل ما بازی کنند!

به گزارش تیترما؛ شاهرخ بیانی در روز یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ در خصوص وضعیت مدافعین استقلال پیش از دیدار با نساجی اظهار داشت:به اعتقاد من این برخورد با مدافعین استقلال لج و لجبازی است.الان بازیکنی که با باشگاه خود قرارداد دارد و باشگاه روی او حساب کرده باید چکار کند؟حالا یکسری شطینت می کنند،مردم چه استفاده ای از این ماجرا می برند؟ من خودم موافقم که مدافعین استقلال مقابل ما بازی کنند!

بیانی افزود:به نظر من نباید برای ثابت کردن حرف خود با این دو بازیکن لج و لحبازی کنند.من فکر می کنم بهتر بود اجازه می دادند مدافعین استقلال تا پایان فصل بازی کنند بعد بگویند شما سربازید،به اعتقاد من این برخورد با مدافعین استقلال کار قشنگی نبود.

مربی نساجی در پایان گفت:باشگاه استقلال روی دو مدافع خود سرمایه گذاری و سرمربی روی آنها حساب کرده.الان که پنجره نقل وانتقالات بسته شده و لیست تیمی هم جا ندارد چرا ما باید آینده دو بازیکن را نابود کنیم؟ اگر همین شرایط برای پرسپولیس و فولاد هم رخ می داد من باز همین صحبت ها را مطرح می کردم نه بخاطر اینکه استقلالی ام،در هر صورت بنظر من این تصمیم کار قشنگی نیست!

  • منبع خبر : اختصاصی