سهراب انتظاری: می توانستند مدیر کاربلد و سرشناس برای پرسپولیس بیاورند!
سهراب انتظاری: می توانستند مدیر کاربلد و سرشناس برای پرسپولیس بیاورند!
کنعانی زادگان بازیکن ملی است و الگوی جوانان به حساب می آید این که یک دوره دعوت نشود و تنبیهات انضباطی در مورد او اعمال شود درست است اما امیدوارم در این داستان سرمایه سوزی نکنیم ما باید نگاه ملی داشته باشیم.

به گزارش تیترما؛ سهراب انتظاری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی تیترما، در خصوص عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول اظهار داشت: پرسپولیس لیگ امسال را با شکست بدی که مقابل الهلال داشت شروع کرد. ۳،۴ هفته اول لیگ تحت تاثیر آن شکست قرار گرفت ولی به تدریج شرایط بهتر شد. پنجره نقل و انتقال تیم هم بسته بود و نتوانستیم تعدادی از بازیکنان را جذب کنیم و بازیکنانی که مد نظر گل محمدی بود را نتوانستند به پرسپولیس بیاورند.

پرسپولیس

وی افزود: اینکه عده ای می گویند پرسپولیس مثل سالهای قبل بازی نمی کند، امری طبیعی است. تیمی که ۵ سال قهرمان لیگ می شود اینکه در ادامه هم همان روند را ادامه دهد کار دشواری است. بازیکنان طراز اول تیم رفته اند و تعدادی بازیکن جدید اضافه شده اند. برخلاف میل باطنی ام باید بگویم که بازیکنان جذب شده انتظاراتی که کادرفنی و هواداران داشتند را نتوانستند برآورده کنند. در هر صورت در پایان فصل به تیمی که زیبا بازی می کند جام نمی دهند بلکه جام از آن تیمی است که امتیازات بیشتری را کسب کرده باشد. اگر ۳ امتیازی که به استقلال هدیه دادند را کسر کنند پرسپولیس با استقلال هم امتیاز خواهد بود.

وی ادامه داد: در مجموع درود بر غیرت بازیکنان که با تمام کم و کاستی ها کنار آمدند، پرسپولیس از ابتدای فصل مدیرعامل نداشت و باشگاه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد، به نظرم در نیم فصل اول نمره قبولی را گرفتند. امیدوارم بازیکنان جدید در ادامه ی کار هماهنگ تر شوند، پرسپولیس در نیم فصل نیاز به تقویت دارد و قطعا گل محمدی تدابیری برای آن اندیشیده است. پرسپولیس نیاز به یک دفاع وسط، هافبک خلاق و مهاجم دارد چرا که در نیم فصل دوم شرایط سخت تر و امتیاز گرفتن هم دشوار است.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با تغییرات مدیریتی این تیم تصریح کرد: شناختی نسبت به آقای صدری نداشتم اما چند ماهی که در راس کار بودند به قدری درگیری ها با پرسپولیس زیاد بود که او فرصت نکرد ببیند مشکلات پرسپولیس چه بود تا بتواند مدیریت کند! عدم ثبات در مدیریت باشگاه، ضربه های زیادی به این تیم وارد کرده است. چرا انتخاب می کنند که بخواهند ۳ ماه دیگر برکنارش کنند؟ از آقای درویش هم شناختی ندارم، امیدوارم در پرسپولیس موفق باشند ولی می توانستیم مدیر کاربلد و سرشناس بیاوریم مثل آقای آجورلو که فوتبالی است و از روزی که آمده بسیاری از مشکلات استقلال را رفع کرده است!

وی در ادامه گفت: استقلال و پرسپولیس باید خصوصی شوند تا مشکلات‌شان حل شود. واقعا عجیب است تیم هایی که انقدر هوادار دارند با این حجم از مشکلات مواجه هستند! این همه پولی که به باشگاه می آید کجا می رود؟ هر سال می شنویم که دو تیم مشکلات مالی دارند مگر می شود؟ هر دو تیم پاداش آسیایی می گیرند، اسپانسر و کارگزار دارند مگر می شود؟! یک بار برای همیشه باید مشکلات دو تیم را حل کنیم.

انتظاری در پایان در واکنش به حواشی مربوط به فایل صوتی منتشر شده از کنعانی زادگان بازیکن تیم ملی ایران عنوان کرد: امیدوارم تیم ملی با کسب نتیجه به راحتی به جام جهانی صعود کند. عملکرد بازیکنان بخصوص لژیونر ها فوق العاده بوده است، شادی وصف ناپذیری به مردم هدیه کرده اند. انسان ممکن الخطاست و اشتباه می کند، کنعانی زادگان بازیکن ملی است و الگوی جوانان به حساب می آید این که یک دوره دعوت نشود و تنبیهات انضباطی در مورد او اعمال شود درست است اما امیدوارم در این داستان سرمایه سوزی نکنیم ما باید نگاه ملی داشته باشیم.

  • منبع خبر : اختصاصی