مدیران پرسپولیس فکر می‌کنند استیناف با آن‌ها شوخی دارد که جدی نگرفته‌اند!
مدیران پرسپولیس فکر می‌کنند استیناف با آن‌ها شوخی دارد که جدی نگرفته‌اند!
ده روز از زمان باشگاه پرسپولیس برای پرداخت رضایت نامه آقای گل محمدی گذشته است و آقای صدری یک هفته دیگر برای پرداخت بدهی مهلت خواسته است!

اسماعیل حیدرپور قائم مقام باشگاه شهرخودرو خراسان روز یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تیترما اظهار داشت: طلب باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس ۴.۵میلیارد تومان بوده که با وجه التزام ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، به بیش از ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می رسد که این طلب به تاریخ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ است.

وی در افزود: از تاریخ ذکر شده تاکنون که حدود دو سال می شود به ازای هر روز دیرکرد ۱۰ میلیون تومان به این جریمه افزوده شده است که جدا از ۷ میلیارد و ۸۰۰ ، چیزی حدود هفت میلیارد و دویست هم به عنوان جریمه‌ی تاخیر در پرداخت به آن اضافه شده و بدهی کلی را به مبلغی حدود ۱۵ میلیارد تومان رسانده اند.

حیدرپور تصریح کرد:دوستان فقط در حد حرف اعلام آمادگی کرده اند؛ اما اقدامی انجام نمی‌دهند. با توجه به این‌که رای کاملا مشخص است، نکته‌ی مهم این رای نحوه اجرای آن است که ۱۰ روز هم از آن مهلت گذشته!

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس هم گامی برای پرداخت این بدهی برداشته است یا نه گفت: بنده چندین بار با آقای صدری گفت‌وگو داشتم و آخرین بار امروز بوده که ایشان یک هفته دیگر برای پرداخت بدهی مهلت خواسته اند.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو خاطرنشان کرد: همان‌طور که در رای هم اعلام شده باشگاه پرسپولیس ۱۰ روز مهلت داشته تا بدهی خود را پرداخت کند و در صورت عدم پرداخت با ممنوعیت از ثبت قرارداد با بازیکن جدید، هم داخلی و هم بین المللی روبه‌رو شده و ادامه‌ی  این روند باعث خواهد شد که طبق بند ۲ ماده ۸۹ آیین نامه انضباطی بحث کسر امتیاز هم مطرح باشد!

وی در پایان گفت:اگر باشگاه پرسپولیس این اصل مبلغ را دو سال پیش پرداخت می کرد شاید امروز آن مربی و یا بازیکن خارجی مشکلات امروز را به وجود نمی آوردند.به هر حال باشگاه پرسپولیس موظف است که این بدهی را بپردازد و هرچقدر که از این موضوع بگذرد مطمئن باشند که باید وجه التزامی که در قرارداد گنجانده شده است را نیز پرداخت کنند و خودشان هم می‌دانند که این قانون  است و باید این اتفاق رخ دهد.

  • منبع خبر : اختصاصی