جذب حردانی، سلمانی و شیمبا در آستانه‌ی نهایی شدن است
جذب حردانی، سلمانی و شیمبا در آستانه‌ی نهایی شدن است
 رییس هیئت مدیره‌ی باشگاه استقلال گفت: جذب حردانی، شیمبا و جعفر سلمانی در حال نهایی شدن است.
استقلال تهران

 

به گزارش تیترما؛ ایرنا نوشت: اصغر ملکیان رییس هیئت مدیره‌ی باشگاه استقلال روز شنبه در ابتدای صحبت‌هایش در جمع خبرنگاران در مورد دلیل غیبت احمد مددی در باشگاه گفت: او کمی کسالت داشت و به همین خاطر در باشگاه حاضر نشد.

وی افزود: کارهای مربوط به جذب بازیکنان جدید در حال انجام است. تعدادی بازیکن جذب کردیم و با چند نفر دیگر در حال مذاکره هستیم.

رییس هیئت مدیره‌ی باشگاه استقلال در مورد جذب صالح حردانی، جعفر سلمانی و لوسیانو پریرا اضافه کرد: پیگیر جذب این سه بازیکن هستیم و روند جذب آن‌ها در حال نهایی شدن است.وی در پاسخ به این پرسش که آیا بیماری مددی کووید است، گفت: او کمی کسالت داشت اما امروز و فردا به باشگاه خواهد آمد.

رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با وضعیت رشید مظاهری تصریح کرد: مظاهری بازیکن ما است و با استقلال قرارداد دارد. باید وضعیت او را مشخص کنیم. او از نظر حقوقی بازیکن ما محسوب می شود اما ممکن است به باشگاه دیگری برود. باید با او مذاکره کنیم تا شرایطش مشخص شود.

ملکیان اضافه کرد: فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و ارسلان مطهری از استقلال جدا شده اند.وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است قرارداد مطهری تمدید شود، گفت: هنوز با او تمدید نکردیم و زیر بار ارقامی درخواستی وی نرفتیم. ملاک ما کیفیت عملکرد خود بازیکن است و شرایطی که برای قراردادهای امسال تعریف کردیم بر اساس عملکرد است. کادر فنی و هیئت مدیره هم با این موضوع موافق هستند.

ملکیان در پایان گفت: ما براساس این موضوع پیش رفتیم و بازیکنانی که به استقلال تعصب، عشق و علاقه داشتند، قراردادشان تمدید شد. این رویه باید در تمام باشگاه ها اتفاق بیافتد تا رابطه یک طرفه نباشد. بازیکنی که بر اساس این فرمول بیاید عملکردش مفیدتر خواهد بود.

  • منبع خبر : ایرنا