از فرهاد مجیدی حمایت کنید
از فرهاد مجیدی حمایت کنید
«فرهاد مجیدی» در حال حاضر سرمربی استقلال است و همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، پاسخ‌گوی نتیجه‌ی «نیک و بد» او خواهد بود، پس بهتر است دور هرچه «انشعاب و انشقاق و تفرقه» را خط بکشند و همه‌ی گروه‌های طرفداری به این مربی فرصت بدهند تا اندیشه‌های‌اش را در استقلال پیاده کند.

فرهاد مجیدی

تیترما- افشین معشوری / تحولات روزهای اخیر باشگاه استقلال باعث ابهامات زیادی شده است. از یک سو «فرهاد مجیدی» که تا چندی پیش منتقد وضعیت موجود بود؛ می‌گوید همه چیز خوب است و مسئولیت فنی با اوست، که حق دارد و این مجیدی است که باید در آینده‌یی نزدیک پاسخ این همه هوادار پرشور (طرفداران‌اش و منتقدان‌اش) را بدهد.

در سوی دیگر اما تماشاگران دوشقه شده (بخوانید چند دسته شده) ایستاده‌اند که بعد از سال‌ها ناکامی تیم محبوب‌شان توان تحمل فصل بد دیگری را ندارند که این‌ها هم حق دارند.

به گمان نگارنده فصل تازه‌ی فوتبال لیگ برتر ایران برای استقلال و به ویژه فرهاد مجیدی بسیار سرنوشت‌ساز است. از یک سو برخلاف چند دوره‌ی پیشین مربی‌گری مجیدی در تیم آبی تهران، این‌بار سرمربی از ابتدای فصل در تیم حضور دارد و تاکید کرده است که تمام بازیکنان و تحولات جاری با نظر او بوده است و از سوی دیگر قویا در گفت‌وگوهای‌اش با رسانه‌های دیداری -که کلیپ‌های‌اش در رسانه‌ها موجود است- تاکید کرده است که مدیریت باشگاه نهایت همکاری را در جذب بازیکنان با او کرده است.

به همین سبب است که پیش‌تر تاکید شد فصل جدید برای سرمربی آبی‌پوشان «سرنوشت‌ساز» است. مجیدی حالا که تمام تلاش‌اش را کرده است تا تیمی جوان بسته و روانه‌ی فصل تازه کند باید بداند نیمکت او خالی از تمرین دهنده‌یی است که بتواند با طراحی مناسب بازیکنان را به آمادگی مورد نیاز برساند؛ هم از این روست که به او توصیه می‌کنیم حتی اگر درصدی در جذب »گابریل پین» تردید وجود دارد، از همین حالا  فکری برای این معضل که قطعا در مسابقات او را با مشکل مواجه خواهد کرد، بکند.

سخن پایانی با تماشاگران و هواداران استقلال این‌که «فرهاد مجیدی» در حال حاضر سرمربی استقلال است و همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، پاسخ‌گوی نتیجه‌ی «نیک و بد» او خواهد بود، پس بهتر است دور هرچه «انشعاب و انشقاق و تفرقه» را خط بکشند و همه‌ی گروه‌های طرفداری به این مربی فرصت بدهند تا اندیشه‌های‌اش را در استقلال پیاده کند، زمان همه چیز را روشن خواهد کرد.

  • نویسنده : افشین معشوری
  • منبع خبر : اختصاصی