آرزو دارم در لندن یا نیویورک زندگی کنم
آرزو دارم در لندن یا نیویورک زندگی کنم
دختر ۱۷ ساله‌ای که مدعی است دختر رییس‌جمهور روسیه از معشوقه‌اش است، اعلام کرد «آرزوی زندگی در لندن یا نیویورک را دارم. »

دختر ولادیمیر پوتین

به گزارش تیترما؛ روزنامه‌ی دیلی‌میل نوشت: ادعای این دختر ۱۷ ساله در حالی مطرح می‌شود که کرملین اذعان کرده خود را برای ادعاهای بیش‌تر درباره‌ی زندگی خصوصی ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه آماده کرده است.

بر اساس گزارش ایسنا؛ مردم روسیه هم‌چنان از افشاگری‌های اخیر درباره‌ی زنان زندگی خصوصی پوتین و اوضاع سلامت جسمانی‌اش در بحبوحه‌ی ادعاهایی دال بر این‌که پوتین قربانی افشاگری‌های یکی از اطرافیانش شده است، در شوک هستند.

تا امروز رسانه‌ها در روسیه از فرمان پوتین دال بر این‌که «من زندگی خصوصی دارم که اجازه‌ی مداخله در آن را نمی‌دهم و باید به آن احترام گذاشته شود» تبعیت کرده‌اند.

«الیزاوتا کریوونوگیخ» ۱۷ ساله به تازگی توسط رسانه تحقیقاتی روسی «پروجکت» به عنوان دختر مخفی پوتین معرفی شد و تصاویری از این دختر در رسانه‌های روسی به اشتراک گذاشته شد.

گفته می‌شود که «سوتلانا کریوونوگیخ»، مادر ۴۵ ساله‌ی این دختر با پوتین در زمانی که وی رییس سرویس ضد اطلاعات سرویس امنیت فدرال روسیه، نخست وزیر و برای نخستین دوره رییس‌جمهور روسیه بود، رابطه داشتند و در همان زمان‌ها دخترش را از پوتین باردار می‌شود.

این در حالی است که این مادر و دختر هیچ یک درباره‌ی این ادعاها هیچ اظهارنظری نکرده‌اند.

الیزاوتا در رسانه‌های اجتماعی در پاسخ به این سوال که دوست دارد کجای جهان زندگی کند، گفته است که لندن را برای زندگی کردن دوست دارد.

 

  • منبع خبر : ایسنا