استقلال تنهاست؛ چون اراده‌یی برای آرامش نیست!
استقلال تنهاست؛ چون اراده‌یی برای آرامش نیست!
چرا هیئت مدیره‌ی منصوب وزارت ورزش به‌جای حل بحران‌های استقلال خود یک بحران اصلی برای استقلال می‌شوند؟

رامین معشوری

رامین معشوری

استقلال در حالی فصل را به پایان رساند که برای چندمین بار مشکلات مدیریتی و مالی مانع از کسب نتیجه‌ی دلخواه هواداران شد. این مشکلات مثل همیشه در روند آماده‌سازی تیم تاثیر خواهد داشت. نداشتن مدیرعامل، نامشخص بودن وضعیت بازیکنان جدید برای فصل بعد حاصل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و از همه مهم‌تر نبود سرمربی و کادر برای آماده‌سازی!

این‌ها در حالی است که زمان زیادی تا شروع لیگ برتر باقی نمانده و اکثر تیم‌ها مشغول آماده‌سازی هستند و از سوی دیگر فرزند دیگر وزارت ورزش، یعنی پرسپولیس فارغ از هر حاشیه‌یی تیم فنی و اجرایی خود را از ۲۰ روز پیش برای فصل جدید آماده کرده است.

جای بسیار تعجب است وقتی دو تیم پرطرفدار ایران زیر نظر یک مالک (وزارت ورزش) اداره می‌شود؛ چطور یک تیم شش فصل گذشته از همه نظر جزیره‌ی ثبات است و از پس هزینه‌های میلیاردی بر می‌آید؛ اما استقلال مانند یک کشور جنگ زده هر روز با یک مشکل روبه‌روست تا جایی گاه از پس هزینه‌ی سفر هوایی داخلی بر نمی‌آید؟

امروز هواداران استقلال به همین منظور مقابل خانه‌ی ملت تجمع نمودند( فیلم را این‌جا ببینید) تا خواسته‌های خود را به گوش مسئولین برسانند،آن‌ها می‌خواهند بدانند چرا پول مالیات دهندگان که هر روز بیش‌تر از قبل از مردم دریافت می شود؛ چرا یک طرفه هزینه می‌شود؟

چرا منصوبین [مالک مشترک] دو تیم با عزل و نصب‌های اشتباه و غیر کارشناسی باعث هدر دادن سرمایه‌ی کشور می‌شوند؟

چرا هیئت مدیره‌ی منصوب وزارت ورزش به‌جای حل بحران‌های استقلال خود یک بحران اصلی برای استقلال می‌شوند؟

همه‌ی اینها بخشی از مطالبات هواداران استقلال است که متاسفانه در دوره‌ی صدارت وزیر قبلی وجود داشته است و در دوره‌ی جدید هم دوچندان وجود دارد.

امروز هواداران مقابل خانه ملت تجمع کردند؛ چون باور دارند که “میزان رای ملت است” نه اراده‌یی بالاتر از رای ملت!

 

  • نویسنده : رامین معشوری
  • منبع خبر : اختصاصی