بخش دیالیز بیمارستان امینی لنگرود پزشک ندارد+ تکمیلی
بخش دیالیز بیمارستان امینی لنگرود پزشک ندارد+ تکمیلی
با انتقال پرسنل و پزشکان بیمارستان امینی لنگرود به بیمارستان شهید حسین‌پور این شهر؛ بخش دیالیز بیمارستان امینی لنگرود بدون پزشک مانده است.

بیمارستان امینی لنگرود

به گزارش تیترما؛ پس از رسانه‎ یی شدن بدون پزشک ماندن بخش دیالیز بیمارستان امینی لنگرود؛ «خبرنگار تیترما» با یکی از مسئولان این بخش تماس گرفت که نامبرده اصل خبر را تایید و اعلام کرد در خصوص اطلاعات بیش‌تر باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

گفتنی است کانال تلگرامی «صدای شهروند لنگرود» در پیامی نوشت:

«سلام

من خانواده یک فرد دیالیزی هستم

افراد دیالیزی در بیمارستان امینی لنگرود هستند که هفته‌ای سه جلسه  دیالیز می‌شن.

با شرایط جدیدی که ایجاد شده و انتقال اورژانس به بیمارستان جدیدالتاسیس شهید حسین‌پور، این بندگان خدایی که در بیمارستان امینی هستند اگه زیر دستگاه دیالیز حالشون بهم بخوره افت فشار یا قند پیدا کنند هیچ پزشکی نیست که به داد اینها برسه اینا به دستگاه وصل هستند اگه اینا تو این ۴ ساعت زیر دستگاه اتفاقی براشون بیفته یه  پزشک باید باشه که به اینا رسیدگی کنه.

قبلا اگه حالشون بهم می‌خورد انتقال میدادن به اورژانس یا از اورژانس پزشک می‌آمد اینجا و بررسی می‌کرد ولی الان باید از این بیمارستان انتقال بدن به  بیمارستان_جدید .. و این خیلی سخته با شرایطی که این بیماران دارند و به دستگاه وصل هستند.

درخواست می‌کنیم که لااقل یه کلینیکی یا چیزی برای این افراد دیالیزی و تالاسمی داشته باشند.

از  دانشکده علوم پزشکی می‌خوایم که درخواست ما رو رسیدگی کنن.»

«ارسالی از یک شهروند»

 

خبر تکمیلی

رییس شبکه‌ی بهداشت و درمان لنگرود برکنار شد

دکتر رامین غلام‌پور از ریاست شبکه‌ی بهداشت و درمان شهرستان لنگرود برکنار شد.

به گزارش تیترما؛ در پی پیگیری‌های خبرنگار تیترما در خصوص «بخش دیالیز بیمارستان امینی لنگرود» میر احمد نورمحمدی مدیرعامل انجمن بیماران کلیوی لنگرود اعلام کرد: خبر بدون پزشک ماندن بیخش دیالیز بیمارستان امینی صحت دارد و این در حالی است که شب گذشته (۲۵/۶/۹۹) دکتر غلام‌پور قول پیگیری داده بود، صبح امروز برکنار شد و به جای وی دکتر الهام عاشوری به‌عنون سرپرست شبکه‌ی بهداشت و درمان لنگرود منصوب شد.

.

تیترما آماده انعکاس پاسخ مسئولین و نماینده‌ی شهر است و چنان‌چه خبر تازه‌یی ارسال شود منتشر خواهد کرد.

 

 

  • نویسنده : فرامرز محمدی‌پور (خبرنگار تیترما)
  • منبع خبر : اختصاصی