مد ایرانی باید به برندی جهانی‌ تبدیل‌ شود
مد ایرانی باید به برندی جهانی‌ تبدیل‌ شود
دبیر کارگروه ساماندهی مدولباس کشور، اظهار داشت: تمام تلاش‌مان را معطوفِ رساندن ایران به سربلندی در عرصه‌ی مد و لباس خواهیم ساخت، چراکه معتقدیم مد ایرانی باید به برندی جهانی تبدیل شود.

به گزارش تیترما، سیده مرضیه شفاپور در آیین اختتامیه‌ی بخش‌های مؤسسات، انجمن‌ها، خانه‌های مد، صنعت، علمی دانشگاهی نهمین جشنواره‌ی مد و لباس فجر در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفت‌وگو با اشاره به این‌که خوشحال است که یک هفته و از نزدیک در کنار خانواده‌ی بزرگ مد و لباس کشور قرار داشت، اظهار داشت: فرصت بسیار خوبی برای برقراری ارتباطات گسترده در عرصه‌ی مد و لباس رخ داد.

بر اساس خبر ایرنا، وی ابراز امیدواری کرد که از بستر این ارتباطات، مد ایرانی را به برندی جهانی تبدیل کرده و در حوزه‌ی مد و لباس هم مانند دیگر حوزه ها در اقصی نقاط جهان جمهوری اسلامی ایران حرفی برای گفتن دارد این حوزه نیز جهانی شود.

دبیر کارگروه ساماندهی مدولباس کشور، تصریح کرد: هر چند که زمان کوتاهی برای برگزاری نهمین دوره‌ی جشنواره‌ی مد و لباس فجر در اختیار بود، با این همه جامعه‌ی طراح، تولیدکنندگان، اتحادیه‌ها و انجمن‌هایی هم‌چون انجمن پوشاک مدارس و انجمن ملی طراحان پارچه و لباس به بهترین شکل ممکن در کنار هم قرار گرفتند و تمام تلاش خود را برای رساندن عرصه‌ی مد و لباس به نقطه اوج صرف کردند.