مواظب دیاباته باشید
مواظب دیاباته باشید
نشریه‌ی استاد الدوحه قطر در آستانه‌ی دیدار تیم‌های استقلال و الریان در مرحله‌ی نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مطلبی کوتاه نسبت به توانایی‌های «شیخ دیاباته» هشدار داد و وی را خطرناک‌ترین بازیکن استقلال نامید.

به گزارش تیترما، در این مطلب که در نسخه‌ی مکتوب این نشریه منتشر شده، آمده است: «شیخ دیاباته» مهاجم اهل مالی استقلال در دیدار امروز این تیم بی‌شک خطرناک‌ترین تهدید برای الریان است؛ دیداری که باید برنده داشته باشد.

در ادامه می‌خوانیم: در صورتی که الریان بخواهد پیروز میدان باشد باید دیاباته را تحت تدابیر شدید دفاعی قرار دهد. دیابی که از باشگاهی اماراتی به استقلال آمده است در دیدار این تیم مقابل الکویت عملکردی بسیار منحصربه‌فرد را از خود به نمایش گذاشت و در پیروزی ۳ بر صفر آبی‌ها، دبل کرد؛ او با توجه به ۸ گلی که در لیگ برتر ایران به ثمر رسانده در جایگاه دوم برترین گلزنان این لیگ قرار داشته و یکی از مدعیان آقای گلی لیگ برتر ایران نیز محسوب می‌شود.

استقلال علاوه بر دیاباته بازیکنان برجسته‌ای از جمله «وریا غفوری»، «علی کریمی»، «روزبه چشمی»، «مهدی قائدی» و چندین عنصر تاثیرگذار دیگر را در اختیار دارد.

استقلال امروز سه شنبه ۸ بهمن ۹۸  از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف الریان خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار جواز صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به دست خواهد آورد.

  • منبع خبر : ایرنا