علیرضا بیرانوند می‌رود
علیرضا بیرانوند می‌رود
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آستانه‌ی جدایی از سرخ‌پوشان است.

به گزارش تیترما، علیرضا بیرانوند که  زمزمه‌های جدایی‌اش از پرسپولیس و حضورش در تیم‌های اروپایی به گوش می‌رسید، با دو پیشنهاد اروپایی از کشورهای اسپانیا و بلژیک روبه‌روست که بنا بر گزارش فارس، پیشنهاد تیم بلژیکی جدی‌تر است.

گفته می‌شود پیش از این نیز بیرانوند پیشنهادهایی داشت، اما این تیم‌ها حاضر نبودند بابت رضایتنامه این بازیکن ۷۰۰ هزار دلار به باشگاه پرسپولیس بدهند، اما ظاهراً پیشنهاد جدیدی که به بیرانوند رسیده، باشگاه موردنظر حاضر شده ۷۰۰ هزار دلار بابت رضایتنامه پرداخت کند.

بیرانوند پیش از جام جهانی ۲۰۱۷ روسیه با باشگاه پرسپولیس قرارداد ۵ ساله امضا کرد؛ اما بعد از جام جهانی و با توجه به درخششی که در این مسابقات داشت، با پیشنهادهایی خارجی روبه‌رو شد، اما در آن زمان مدیریت وقت پرسپولیس با افزایش مبلغ قرارداد بیرانوند و هم‌چنین اضافه کردن بندی مبنی براین‌که هر تیمی او را بخواهد باید ۷۰۰ هزار دلار رضایت‌نامه بدهد، بیرانوند را راضی به ماندن در پرسپولیس کردند. این در حالی است که از مدت زمان قرارداد او با سرخپوشان فقط دو سال گذشته بود.

طبق قراردادی که این دروازه‌بان با پرسپولیس دارد، می‌تواند بدون دردسر از جمع سرخ‌پوشان جدا شود.

بر اساس این گزارش؛ بیرانوند هنوز این پیشنهاد را به باشگاه پرسپولیس اعلام نکرده و معلوم نیست موضع باشگاه و یحیی گل محمدی سرمربی این تیم چه خواهد بود.