دست از سر آبی و قرمز بردارید
دست از سر آبی و قرمز بردارید
پس از آندره‌آ استراماچونی، فریاد گابریل کالدرون هم به هوا رفت.

پس از آندره‌آ استراماچونی، این‌بار گابریل کالدرون مربی پرسپولیسی‌ها سر ناسازگاری گذاشته و در حالی که پس از برد مقابل نساجی قائمشهر عازم تعطیلات ژانویه بود، در کنفرانس پس از بازی با قائم‌شهر، تلویحا محمدحسن انصاری‌فرد را به دروغ‌گویی متهم کرد.

این، نشانه‌ی خوبی نیست. چه آبی‌ها، چه قرمزها، سال‌هاست توقع دارند تیم‌شان از ثبات اقتصادی و مدیریتی برخوردار شوند، اما تغییر و تحولات گاه به گاه مدیران این دو باشگاه تنها مسکنی است که پس از مدتی دست‌کم تبدیل به تب می‌شود.

این در حالی است که استقلال ۴ دهه پیش به گواه اسناد و مصاحبه‌های موجود، دومین باشگاه پرامکانات دنیا بود و این یعنی اگر همین امروز تنها نیمی از امکانات پیشین را به باشگاه بازگردانند، از درآمدهای حاصله به‌صورت خودگردان اداره خواهد شد و ای‌بسا بتواند به وزارت ورزش هم کمک مالی کند.

یا در دیگر سو، پرسپولیسی‌ها نیز دارای امکانات آبرومندی بودند که امروز نشانی از آن نیست و تنها با رایزنی وزارت ورزش، بخشی از هزینه‌ها توسط افراد که بعضا نیز دچار پرونده‌های مالی می‌شوند اداره می‌شود، و باقی هزینه‌ها به‌صورت پیدا و پنهان انباشته می‌شود.

آقایان؛ مدیریت شما دست‌کم بر این دو تیم جوابگو نیست. مطمئن باشید در اولین روزی که دست از این دو تیم بشویید، آبی و قرمز تهران رنگ آسایش و آرامش به خود خواهند دید..

  • نویسنده : افشین معشوری