تلنگر دوباره‌ی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران
تلنگر دوباره‌ی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران
خبرگزاری رویترز از پیگیری فدراسیون جهانی فوتبال در خصوص حضور زنان ایرانی در بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران خبر داد.

به گزارش تیترما، عصر ایران خبر داد: رویتر در گزارشی به نقل از یک منبع مطلع اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران برای فراهم کردن زمینه‌ی حضور تماشاگران زن در رقابت‌های داخلی فوتبال از جمله مسابقات لیگ برتر به فیفا تعهد کتبی داده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که برخی مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال پیش‌تر با تحت فشار قرار دادن فدراسیون فوتبال ایران، زمینه‌ی حضور تماشاگران زن در بازی‌های ملی را فراهم کرده و تعدادی از آن‌ها بازی این- کامبوج را در ورزشگاه بزرگ آزادی تماشا کرده بودند.

فیفا نیز با ابراز خرسندی از محقق شدن این خواسته‌ی مهم تماشاگران زن ایرانی اعلام کرده بود که رایزنی‌ها برای باز شدن در ورزشگاه‌ها به روی زنان در کلیه‌ی رقابت‌های فوتبال داخلی هم‌چنان ادامه دارد.

تعیین مهلت برای حضور تماشاگران زن ایرانی در ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات فوتبال، پیش‌تر مسئولان سازمان لیگ ایران را وادار کرده بود که شروع مسابقات لیگ برتر را یک ماه به تاخیر بیاندازند.

جیووانی اینفانتینیو رییس فدراسیون جهانی فوتبال نیز اعلام کرده است برای بررسی موضوع حضور زنان در همه‌ی مسابقات لیگ برتر ایران، پس از تعطیلات ژانویه به ایران خواهد آمد.